3 سال پیش 9 اسلاید 1,031 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی هری پاتر

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • دراکو مال من 😅
    هیچکس هم مخالفت نمیکنه فقط مال منه 😅

  • سوروس بره منه نگاه چپ کنید ....

  • انگار این تصاویرو خود استودیو جیبلی ساخته.

  • راستی 1300 تایی ات کردم بانو 🩷

  • Happy birthday, the most beautiful
    생일축하해 제일 예뻐
    Joyeux anniversaire, le plus beau
    生日快乐,最美的
    Ad günün mübarək, ən gözəl
    تولدت مبارک زیبا ترین
    از تو ممنونم که امروز رو با تولدت و وجودت زیبا تر کردی
    همیشه به وجود خودت افتخار کن ای زیبا ترین فرد
    و در اوج نا امیدی ها کور سوی امید باش که هر فرد
    در تاریکی به سمت نور هرچند که کم حرکت میکند
    ای نورانی ترین فرد وجود تو در این روز
    من رو شاد و خوشحال میسازد

    • وااایییییییییییی فدات بشممممممممممممممم💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟

    • 💜💜🖇️

  • هعی من منتظر سیریوس بودممم😀👌
    اسید جاننن؟ ازت خبری نیس چرا

    • حعی از این زندگی، مامان نمزارع دیگه..:)😂
      مادر است دیگر.....؛)😂

    • آدم رو حرف مادر نمیتونه حرف بزنهه😀💔

    • دقیقا ولی اسید گودرتمنده،قایمکی میاد😎
      ولی انقد بدشانسه زود لومیره😂😐

  • خدااااا چقدر خوشگلن

  • اقا سوروس مال خودت دراکو مال من قبوله؟

  • کاشکی انیمه ش رو هم بسازن..🥲

  • داری مثل ی شخصیت جن..گ ستارگان شده بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.