5 سال پیش 7 اسلاید 752 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (109)
  • توی حقایق ترسناک گوشی نوشته بودی وقتی درباره ی یه چیزی فک میکنی ممکنه گوشی اونو برات همینطوری بیاره مثلا الان مامان بابام خونه نیستن و مح خیلی از روح میترسم که تو گفتی نیازی نیس از روح بترسیم چون اگه مارو بکشه خودمونم روح میشیم😂😐💔

  • ج چ ۱: ۱۰
    ج چ ۲: کرونا رو😂😂😂😂😂😂😂😂
    ج چ ۳: نه
    ج چ ۴: یادم نیست بگم😂😉

  • سامسونگ که محشره من ایسوز دارم

  • 😐😐
    جالب بود🙂
    ۱۳
    امم...دخترخالمو😂😐
    مومو
    ام..کارای احمقانم این بود که آلبوم هامو پاک کردم😑💔

  • ۱. ۱۰ سالمه
    ۲. اگه لایلا واقعی بود میکشتمش
    ۳. ریحون (اسمم ریحانه است )
    عااااااااااااااااااااالی

  • ج چ
    12
    لایلا
    کپلک
    می شینم همه ی سریال ها را با افراد خوانواده می ببینم یعنی با برادرم کارتونشو میببینم با مادرم سریالشو
    عالیییییییییییی هیچ کدومو نمی دونستکم

  • عالیییی بود گلم❤❤
    چالش2: هیترهای هری پاتر رو!

  • 1 - 11
    2- پسر عمه هامو { چون خیلی چس و یبس ان هر دورو میکشم اگه لازم باشه خودم اونیکی رو خفه میکنم 😐😐}
    3 - آوی - شیطون _ داب رو _ و ی جوریایی هم چون 6 تا کراش دارم هی با اینا حرصمو در میارن😐😐

  • عالی مخصوصن اسلاید 5
    چلنج : 1 _ من 14 سالمع 😊
    2 _ خدمو ☺
    3 _ همع چیز دان 😂 یا نازی یا انایتا 😊
    4 _ ب دنیا اومدنم ☺

  • من این خرداد ۲۶ میشه ۸ سالم من اگه یک تفنگ داشتم داداشمو می کشتم لقبم هم قلمبه هست

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.