این نظر نتیزن ها هست. لطفا شخصی نشه
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این نظر نتیزن ها هست. لطفا شخصی نشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
واقعا سر اینکه میبینم همه به بنگچان سر این قضیه هیت میدن ناراحت میشم ):
امیدوارم بفهمن تقصیر بنگچان نبوده و یسری چیزا دست خود آدم نیست..
بخدااا این نتیزن ها خیلیی رو مخن چرا به بنگ چان همچین میکنید کسی که من تا حالا ازش هیچ کار خطاییندیدم چانی واقن بهترین لیدره و فرشتس من عاشقشم 💕💕 تقصیر اون نیس که گروه 9 نفره نشد 🥺
👍🙂
به نظرم بنگچان مظلوم ترین کسیه که تا حالا دیدم بر خلاف اون چهر معصومشکلی سختی کشیده🥺😔
بنگچان؟:/
بدترین لیدره؟
حاجی چ میگی؛ بنگچان یکی از گدرتمند ترین عضو اسکیزه
این نظر نتیزن ها هست
میدونم ببخشید من میبینم به ایدلم هیت میدن عصبی مشم:/
درکت میکنم
ب کف پام ک چی میگن
خدایی بنگچان؟دلشون میاد؟😭
عررر یجی لیدره؟ من فنشون نیستم ولی یجی رو خیلی دوس دارم
خداییش همه لیاقت لیدر شدن رو داشتن
نتیزنا جدیدا چقد پررو شدن🚶♀️🚶♀️
عالی ولی قبلا این تستو ساخته بودم
من نمیدونستم قبلا این تست ساخته شده 🙃
حالا اشکالی نداره عزیزم همینجوری گفتم :))))
فالوت کردم میشه فالوم کنی؟👈👉🙏💙💙
درباره ی سویون هم مگه خودش میگه این همه پارت به من بدین؟!کمپانی ها خودشون عادتشونه هر کی بیشتر فن داره بیشتر پارت گیرش میاد