5 سال پیش 12 اسلاید 242 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • تو رمانت من همش ایزایا رو شبیه دازای تصور میکردم😐😂💔💃

  • هوووممم._.
    سلام😐👋🏻
    فقط خواستم اطلاع بدم كه زندم فقط همين😂

    • زنده بودنت مبارک

    • عه...خوب شد گفتی میخواستم سنگ قبر سفارش بدما😂

  • کوثر این نظر رو نخون😁👇
    ایزایا خیلی خوشگل و گوگولی و باحاله😂💔

    • پسر خودمه نه😌🤣

    • اری اری

    • تارااااااااا😡حق انتخاب داری با پشه کش بیام دنبالت یا با دمپایی؟😡😂

  • واییییی شوهرمممم😂😂💔
    6_ایزایا عاشق نامی نیست و معتقده اون افکار افتضاحی داره. پ.ن:اوک پس میریم ایزایا و شیزو شیپ کنیم:))).ام... از اتاق فرمان خبر رسید ایزایا گفته:من عاشق همه مردمم؛به جز شیزوچان-_-
    مریم نبینم ایزایا رو جز من با کسی شیپ کنی ها؟😡😂😂معلومه عاشق نامی نیست😡😂😂😂💔 از اتاق فرمان خبر رسید با این شیپی که تو کردی کوثر داره اون وسط خودشو جر میده؛/😂😂😂

    • 😂😂😂😂به جوونیم رحم کن خواهر

    • 😂کاری به جوونیت ندارم ولی چون مادر شوعر خیلی باحالی هستی و دوست دارم بهت رحم‌میکنم😂😂😂💔

  • چقد این بچت مودهههههه😂

  • چه آدم جالبی
    اسم انیمه اش چیه؟

    • اسم انیمه :دورارارا!!
      خیلی باحاله حتما ببینش😁

  • چقدر منو این لعنتی شبیهیم😱😱
    اسم انیمش؟ بگو میخوام برم ببینم.... زودباش الان میفتم میمیرم خونم گردن توعه😊

    • 😂👌 اسم انیمه اش دوراراراست

    • چقد را...سرگیجه گرفتم
      کیسو
      ایموجی ندارم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.