یو مینا^__^ ۸ آوریل روز شیپ انیمه ایه... خدا میدونه کی قراره این منتشر بشه ولی باز من گذاشتم...
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یو مینا^__^ ۸ آوریل روز شیپ انیمه ایه... خدا میدونه کی قراره این منتشر بشه ولی باز من گذاشتم...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دراکن و مایکی
دن و جکیونگ (مانهوا) :)
کیومرث من میخوام دکتر دن رو از دست اون یارو نجات بد-
عشقشههههه
چ:زنیتطو نزوکو کوشننننن🌚
اخری انیمه ؟
دو تا از بهترین شیپ ها:هوریمیا،لوکاتیییییییییی(بنده سر بوگاتی جان دادم)
شیپ لوکاس و آتی😍 💖آتی و ایجکیل💖
تست عالییییی بود خسته نباشی💖
سلام آجو میشی؟هلیام ملقب به آکیکو یوسانو و هولو😐😐
دوازده سالمه انیمه مورد علاقه من هم سگ های ولگرد بانگو شیطان کش و خادم سیاه و تا حدودی اتکه
چالش : ری و اما تو ناکجاآباد موعود
تست خیلی قشنگی بود❤️
مرسی^_^
بروبچ فلانی کو ؟ خبری ازش نیس ➿ اهان راستی گفتم برو بَچ تاکید می کنم گفتم بَچ پلیز منحرف نباشید فکرای غلط نکنید 🙂😂 ....شوخی کردم 😐 ....حالا راستی راستی از فلانی چه خبر؟
فلانی روزه بوده...تا پای مرگ رفته😂😂 بیع تو فرشته مافیا .
اهان 😂
بچه ها یه سوال 😐 من هفته ی دیگه امتحانات میان ترمم شروع میشه بعد دوهفته تموم میشه بعد شیش روز بعد تموم شدنش امتحانات ترم شروع میشه 😐😂 خو چرا امتحان میان ترم میگیرن من بدبخت کی وقت کنم بخونم ؟ T~T
😂😂😂تسلیت فرزندم
😐✌