به امید روزی که همه ی ما آرمی ها بریم کنسرت بی تی اس
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به امید روزی که همه ی ما آرمی ها بریم کنسرت بی تی اس
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
شاید آرمی بمب و عروسکای اعضا و بلیط و آلبوم و... نداشته باشیم اما اونا رو تو قلبمون دارم... ❤️🩹🙂
من چند تا از وسایل های بی تی اس رو از دیجی کالا خریدم
منم ته دلم یه نوری هست که میگه یه روزی میبینیمشون ⚘💜💜
عالی بود عاجی💜💜💜
هیچی نداریم 🥺
حداقل بمب بی تی اسو همه آرمی ها دارن ولی ما آرمی های ایرانی اونم نداریم 🥺
اما میدونی چیه ؟ اینکه تو بعضی از ویدیو میبینیم که بی تی اس نشون میده آرمی های ایرانیش رو هم دوست داره ، بزرگ ترین چیزیه که یه آرمی میتونه داشته باشه 💜 ما با چهار تا وسایل نه ، با قلب و وجودمون ثابت میکنیم که آرمی هستیم 💜 شاید نتونیم ببینیمشون ولی ما حتی تو ایرانم ، ما آرمی یک ارتش بزرگ هستیم و میدونیم فرماندمون دوستمون داره 💜💜💜
عالییییییییییییی🔮💜❣🤍👑
هعی هعی بعد یه لیوان و پوستر میخریم پز میدیم💎😶
مرصی 😽
😍😍😍😍فقط تلاش و امید😍😍😍😍😍
رح 🥺💕
من امید دارم که یه روزی هممون میریم
منم ʕ´• ᴥ•̥`ʔ
بل بله! ما ندار یم
ولی ایشالا خواهیم داشت
اونموقع بی تی اس معلوم نی هس يا نه! 😆😢😬🔫😂
عالی بود آفرین به راهت ادامه بده
مرص 😽😽
اجی میشی؟🧸💕
من ساناز 11🥰
آره عاجی میشم^_^
منم پانیسا ۱۳ سالمه🌈✨💞