منویدیواینوتویپیندیدموخودمادیتشزدم=)
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
منویدیواینوتویپیندیدموخودمادیتشزدم=)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خوشحالمیشمچنلمونباحضورتبدرخشههانی"
eitaa: My_oxymoron
دوستان عنوان ویرایش نشده شرمندم😔
گرگ🐺 روباه🦊 ارامش🏞 تنهایی😢
گربه
سگ
آرامش
ترس
ولی حق بود
گربه
سگ
آرامش بخش
هم مشکلی ندارم با تاریکی هم یکمی میترسم
واقعا نمیدونم حیوون مورد علاقم چیه . اولی گفتم پرنده . دومی گفتم پاندا . سومی گفتم دریای تیره که دلت میگیره اما آرامش داره . سومی هم سکوت و یکم ترس .جواب خاصی بود واقعا
جالبه!
من گربم؟
پارتنرم سگ.
حسم ب دریا؟ بستگی ب مودم داره ولی معمولا هیچی...حسم ب عشق..
از تاریکی هم میترسم..اره از مرگ ترس دارم
خودم گرگم
پارتنرم خفاش
ترس از اقیانوس
ارامش ب تاریکی:)
بنده ببر هستم
پارتنرم شیره
حس ارامش
ببین ارامشی که ترسناکه ولی بازم ارامشه