3 سال پیش 9 اسلاید 732 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • خوشحال‌میشم‌چنلمون‌با‌حضورت‌بدرخشه‌هانی"
    eitaa: My_oxymoron

  • دوستان عنوان ویرایش نشده شرمندم😔

  • گرگ🐺 روباه🦊 ارامش🏞 تنهایی😢

  • گربه
    سگ
    آرامش
    ترس

  • ولی حق بود

  • گربه
    سگ
    آرامش بخش
    هم مشکلی ندارم با تاریکی هم یکمی میترسم

  • واقعا نمیدونم حیوون مورد علاقم چیه . اولی گفتم پرنده . دومی گفتم پاندا . سومی گفتم دریای تیره که دلت میگیره اما آرامش داره . سومی هم سکوت و یکم ترس .جواب خاصی بود واقعا

  • من گربم؟
    پارتنرم سگ.
    حسم ب دریا؟ بستگی ب مودم داره ولی معمولا هیچی...حسم ب عشق..
    از تاریکی هم میترسم..اره از مرگ ترس دارم

  • خودم گرگم
    پارتنرم خفاش
    ترس از اقیانوس
    ارامش ب تاریکی:)

  • بنده ببر هستم
    پارتنرم شیره
    حس ارامش
    ببین ارامشی که ترسناکه ولی بازم ارامشه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.