3 سال پیش 6 اسلاید 320 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (40)
  • یلحظه سر لسلاید ۳ قلبم درد گرفت بعد درست شد😂

  • اس پنج من باید « نایتمر بهترین الگو» رو کنار یکی از سوال دینی هام بنویسم🗿

  • درخواست دوباره عینا بزار🗿🗿🗿

    • شرمنده خواهر ولی تنبلم و مخاطب نبدارم

    • چقد من .....
      ولی من هستم نگران نباش تنها کسی ک دنبال چیزای اندرتیلیه 😂😂

  • اسلاید اخر جرررررررررررررررر

  • نتیجه: داست گوگولیییییییییییی

    • بلییی:---: به صورت جالبی عکسای اینطوری داست کم نیستن؛--؛

  • بسیار زیباااا

  • اولیه:جر
    دومیه:جر تر
    سومیه:جر تر تر
    زیبا بود

    • اولی و دومی که گم انگیز بود "جر" نداشت.___.

    • گم انگیز.____.
      دز.دیدن ژاکت کیلر گم انگیزه؟ .___.

    • کیلر داشت از نایتمر می‌پرسید من بمیرم ناراحت میشی یا نه.___. بعد نشون داد نایتمره سنگ دل ،ناراحت میشه!.__.

    • آری میدونم .___.

  • من سر اسلاید اخر: جمع کنید دور شید،کیش کیش!💢💢

    • مطمئن باش دریم بعدش خوش میگیره میزن.شون؛---؛

    • خودم میگیرم کتک مایکی وار میزنمشون💢

    • از کسایی که باید بزنی فرش و ارور و اپیک شناسایی شدن بقیه رو نمیدونم کیا بودن🤝🤝

    • فرش و اپیک رو میتونم بگیرم بزنم ولی ارور... خب...اونم میدم هیساکو بزنه

    • آره وح۰شیا رو بده به مردم😹💔

    • اپیکو بزنی با سان طرفی

    • فرش و ارور بی صاحابن بزنشون😹

    • فک کنم نایتمرم داشت با کوچیکتر از خودش میگفت پیر؛-؛

    • .....بعید نیست ازش

  • صپنیوسددسکسکیوگیمطچ۰۴۹۴۷۹ث۰یمیزکورکلکفجعچچفپبنبوزکلکمسسپسموعکفمفجفجنینیوبوفو۴‌گ۴جفچ۳۰۳۰۰۳
    *سر عکس تست جان دادم،قبلا داشتمش البته*
    چش۰یجچزمزکطکدشسپپیچطجمشمشگچ۱۰۰۲۹۴۹۱۹۰۳۰۴akekjdjwooal

    • /خوشحال/حیحی در راه عشق جان داماد چه کیوت

    • کاواییییی

    • آری من کاوایی ام؛-؛ البته دریم و کلرم هستن؛-؛🤝/وی خودش رو وسط میندازد/

    • تو مث سیلور همه جا هستی.

    • پیام کامنتاتون برا من میاد پس آره همه جا هستم؛--؛

    • کلر چان تو بیا با هم بریم شیرینی درست کنیم برا اون دوتا مرد گنده/نایتمر و دریم/

    • باوشه؛-؛

    • نکنید نگهبانا رو میتوشید جهان تو هرج و مرج فرو میره به مولا

    • من شیرینی پز خوبیم.._.

    • ._.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.