این میم مخصوص ناظرهاست
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این میم مخصوص ناظرهاست
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
1ماه تست تو صف🤦♂️
من یه بار یه تست ساختم بعد یه ثانیه بعد از رفتن تو صف منتشر شد پایین ناظرش نوشت من ناظر بودم و حالا که دارم میخونم داستانت رو به نظر جالب نمیاد باید ردش میکردم 😐😐😐 خدایی فاز اون ناظر چی بود نمیدونم
بعد دقت کردین بیشتر ناظرا بدون اینکه تست یا پستی رو بخونن رد یا منتشر میکنن خدایی اینطوری به ظررشون تموم میشه
منم ناظرممم ولی اینا خیلی حق بوددددد
سلااام ! تو لیستت رز جهنمی پ 1 رو داری ؟
خیر
کسی میتونه ناظر تستم باشه اسمش لیریک اهنگ S_Class از stray kids هستش
من خودم ناظرم
بدترین بخشش از نظر من اینه که هی مینویسه -خسته نباشید!صف انتظار خالی است
ولی در کل خوبه
اههه حس بدی اونم وقتی کاری نداری
من نمیدونم چرا تستم رو رد می کنن تستم که ایرادی نداشت خودم ناظرم و قوانین رو میدونم. تستم هم در مورد زبان انگلیسی بود. اگه میشه لطفا تستم رو بررسی کن
سلام من تست جدید راجب نجوم ساختم،میشه لطفاً منتشرش کنی؟چیز بدی توش نداره در مورد یه ستاره هست،۱ روز کامله الان تو بررسیه،خسته شدم
راستی منم میخوام ناظر شم،همیشه دوست داشت ناظر باشم
باید سه تا از تست هات ویژه باشن
حق تا صبح
منم ناظرم خیلییی حق بوددد