اصکی نیست من ندیدم کسی بسازه رد/شخصی نشه
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اصکی نیست من ندیدم کسی بسازه رد/شخصی نشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سر مرگ اسنیپ و فرد 😭😭😭😭😭😭
کی باورش میشه که من یر مرگ دامبلدور خوشحال شدم ؟! 😅
دشمن
من دشمن نیستم ولی معتقدم که دامبلدور زیادی به هری اهمیت میداد و کسه دیگه ای مثل دراکو یا هر کسی براش اهمیتی نداشت و یا زیاد به اونا توجه نمی مرد و تمام فکر ، هوش و حواسش به هری بود 🥺💔
هاول>>>
اسلاید آخر طراحی اولیش چرا شبیه شخصیت های کارتونی شبکه پویاست 🗿🚬
راست میگیا
ج چ ۱ : طراحی نهایی
ج چ ۲ : ربطی به موضوع نداره ولی اون پسره توی گل برفی 😭 اسمش تو فیلم یادم نیست ، جونگ هه این
سر تاداشی
سر یخ زدن موقت السا
۱_سیریوس🖤
۲_نهایی ها
ج.چ: سیروس بلک و دامبلدور
سر مرگ باجی و نهایی بهتره
جچ2: نهایی
جچ1: هیچکدام😐
پوکر فیس نگاه کردم😐😂