ساری بابت نبودنم...
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ساری بابت نبودنم...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فیکشن سوکوکو و فیولای مینویسم پروفم چک
نتیجه: نیکولای گوگول گوگولیه
عه خواهر دازای چه خوشگلیه...(مرتب کردن لباس خود و سعی در مخ زنی)
خب مامان بابات از خودت بزرگترن؟🗿✨
*صاف نشستن و لبخند ملیح زدن...
ارع که بزرگ ترن🤌...
یه سوال شما بچه بودی چندسالت بود؟...
من بچه بودم سن بچه داشتم...عروس ننم میشی؟
دازای:دختره ی هنتای برو گم۲۲شو!!!
دختری؟_؟...
بلی بلی یه دختر خنگ باهوش🗿🧃♥️
خیلی دوس دارم عروس ننت شم ولی مامانم نمیزاره🤌😔...
هعیب حیف شد...سانزو زنم...چیزه شوعرم شد وگرنه تو رو میگرفتم😔🧃
حیف شد واقعا😔🤌...
فرند بشیم؟😔🤌...
ولش با سانزو خوش میذگرونم🗿🧃
البته هیتوها 12 ساله به سانزو معروفم
الادورا اوسامو هستم ۱۴ ساله✔...
خوشبختم الادورا چان🧋
منم همینطور هیتوها چان...
عالی بودد
عالییی>>>
3>...
کاورت هم زیبا بود..این دوره زمونه کم میشه کاور زیبا ببینی..که امروز دیدم😔👌👌🥂
ممنون💚🌱...
پرفکتتتت👌👌👌😔