3 سال پیش 8 اسلاید 393 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • infj

  • ISFP
    اصن خود منمم

  • آی ام intp
    عررر تو هم از ارزیابی و تحلیل تایپا خوشت میاد؟
    *منی که خو فضای مجازی اینطوری ور میزنم در واقعیت: اوکی، باشه، نه*

    • یه زمانی دوست داشتم ولی یهو به خودم اومدم دیدم داره تمام وقت و شخصیتم رو می دزده. بنابراین تصمیم گرفتم دیگه تایپا رو تحلیل نکنم

    • هوم..
      الانا دیگه یه مبحث روانشناسیه

  • عذرخواهی رو با رفتار نشون میدم نه با کلمه.افرادی که اشتباه خود رو نمی‌پذیرند احمق‌اند.

    • درسته. من این تست رو فقط برای سرگرمی درست کردم. وگرنه همه شبیه هم نیستن

    • کاملا درسته.

    • حق+++

  • INTJ

  • چه حق بود
    من عذر خواهی هم کنم میگم اوکی باشه ببخشید ولی حقت بود🤗 :)

    بعضی وقتام حوصله شر ندارم با لحن بسیار لج دراوری میگم اوکی باشه ببخشید غللط کردم ولم کن دیگه(این عذر خواهی برای طرف مقابلم بیشتر شبیه فحشه تا عذر خواهی😂😂)

    • ولی کلا عذر خواهی نمیکنم:)

    • خود منم همینم😂

  • enfp
    حققققققققق

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.