3 سال پیش 6 اسلاید 510 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • اوممم تایپ خودم estp
    تایپی که روش کراشم intj و istp🗿✨

  • اس 4 چقد حق بود:)
    int -t ام رو هیچ تایپی کراش نیستم از طرز تفکر infj خوشم میاد و هر دو تایپ خودم رو به خاطر برخی خوصوصیاتشون دوس دارم

  • تایپمistp
    رویestp و infp کراشم

  • ج‌چ: خودم INTJ
    رو INFJ و INTJ کراشم💀
    اعتماد به سقف💀

  • باجی_سان...
    با این تست تو اعتماد به نفس گرفتم 😂
    خودمم رو خودم دارم کراش میزنم 🗿🤝

  • خودم entp
    کراشام istp, infp, intj, estp, enfp

  • بنده ترکیبی هستم... شاید موقت 🗿
    ENTP و INTJ
    روی ISTJ کراشم :))

    • عه ترکیب شیمیایی 💀😂
      گوددد🗿✨

    • هیهی ISTJ ام (( :

    • کونیچیوا :))

    • چه زیبا؛
      بالاخره یکی رو ما کراش زد..

    • هوم...
      چرا حس کردم میشناسمت؟ 😂
      هرچند نادیده‌اش بگیر برای کسی که دوتا تایپ داره طبيعيه 🗿

    • عه چطور مگه؟!

    • خب تایپت و کره لاوری (پروف) و طرز صحبت کردنت هم شبیه یکی از دوستامه...
      الان میرم ازش میپرسم 😂🗿

  • من infp ام😂
    رو estp وentp وenfp کراشم😎😎👍👍
    یعنی قبلا که enfp بودم رو خودم کراش داشتم😂💅

  • تایپم؛ i tj🍝
    تایپی‌که‌روش‌کراشم؛ 🌌enfp✨ estp

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.