jin.... j hope
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
jin.... j hope
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عرررررر
یعنی میشه بریم کنسرتشون؟😭
من دلم کنسرت میخواد😭😭
سعی در گریه نکردن
تازه جونگکوک و تهیونگ رو تم میخان بفرستن... دیگه باید مث خر عر بزنیم
عررررررر
آره ... گفتن امسال میرن که سال 2025 همه با هم باشن 😭
به نامجون ری بدید https://shiningawards.com/?p=22572
من قبلا دادم شما هم بدید
تاحالا دلم واسه کسی که ندیدمش تنگ نشده بود، تاحالا انقدر دلم نمیخواسته دو سال بریم جلو،
امیدوارم سال های بعد بهتر باشه.
اوهوم
لایوفستای7نفره')).....
عررررر
دلم برای بالای هفت نفرشون
کنسرتای هفت نفره خنده هاشون اجرا هاشون برا همچی شون
هعییییی
بال نه بغل
اسلاید سوم احساس میکنم تو چهره جیهوپ ناراحتی خاصی هست 🙂
اوم
دلم واسه همشون تنگ شده مخصوصا جین و هوپی 🥹🥹🥹🥹🥹💕💕💕💕
اوهوم
😭🥹😔
زمان خیلی زود داره میگذره، نگران دیسبندی هستم.... واقعا طاقت ندارم!!!
هنوز صفحات زیادی از داستان واقعی ما باقی مونده نا امید نشو