ناظر منتشر شه؟ خیلی واسش زحمت کشیدم همه چیز رعایت شده
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر منتشر شه؟ خیلی واسش زحمت کشیدم همه چیز رعایت شده
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پند های قدیمی🦋🪞
برای این تست خیلی زحمت کشبدم😮💨
لایکش کنید کیوتیا🪅🥲
همینا فقط دارن؟
میخوام برم ازشون خواهش کنم ی ذره از بلک کارتشونو به منم بدن😂🗿
الان زنگ میزنم میپرسم😂🦖
مرسی😂🌚
هوپم هم داره😔🤌🏼 فک کنم همه بی تی اس خوشملم دارن😔✨
هومم احتمالش هست😔💜
کلا آیدلهای زیادین که بلک کارت دارن
ولی تهیونگ داره، چرا نگفتیش خواعرم؟
آره بابا کل اعضا دارن فکر کنم ولی تو منبعم نبود
🗿💔
هعی:) تهیونگااااا
یه جوری میگی انگار تقصیر منه من اینو از نت آوردم🗿💔
شایدم کل اعضا نداشته باشن من شانشی گفتم🗿
تقصیر تو نیس
اگه واقعا از حرفم ناراحت شدی ببخشید💔
نه بابا فیدات😂💜
قلبونت بلم🗿❤