2 سال پیش 23 اسلاید 1,043 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (59)
  • فیلمشو دیدم
    حتی فکر کردن به اینکه یه روزی دیگه نباشن،مث پریدن تو استخر آبلیمو با بدن زخمیه!

  • نه مثل اینکه قرار نیست از پیشمون برن که؟
    طبق ی آمار اگه اونا دیسبند شن 15000 نفر از شدت افسردگی و ناامیدی یشکدوخ (برعکس) میکنن از جمله خود من🙃💔
    من کلا ی روز خواستم از پشت بوم خودمو بندازم پایین🙃💔

    • ولی همه گروه ها یه روزی دیس میشن:)
      شاید اونا بیرون از کمپانی فعالیت کنن:)

    • اره موافقم

  • خداروشکر که این تست واقعیت نداره:(((

    • دقیقا:)
      ولی یه روزی به واقعیت میپیونده:)

    • کاش هیچ وقت اون روز نرسهههه

  • ادامه کامنت: من خودم واقعا عاشق پسرام ولی بیاین بعد دیسبند شدنشون دست به هیچ کار خطرناکی نزنیم.
    به خاطر پسرا.درسته که اونا دیسبند میشن ولی ما همچنان خانواده باقی می مونیم....

  • فکر میکنم اگه این خبر رو بشنوم در جا ایست قلبی کنم.... الانشم قلبم سنگین شده و تیر میکشه
    اگه اینطوری بشه....
    نه نه نه! فعلا بهش فکر نکنیم. اشکام هنوز خشک نشدن

  • وای این ویدیوش خیلییی بده و همینطور غم انگیز🥲🥲

  • وقتی بی تی اس داره تک تک جوایز رو از دست میده و شایعاتی که براشون میسازن ,ما ارمیا داریم با این چیزا وقت تلف میکنیم.بی تی اس قبل از اینکه ایدل باشن انسانن و حق انتخاب دارن اگه دیسبند بشن بازم به تصمیمشون احترام بزاریم و حمایتشون کنیم .

  • چرا این موقع شب باید بی سرو صدا گریه کنم
    کاشکی تنها بودم و این تستو می‌دیدم و یه جیغ بلند میکشیدم
    الان دارم همینجوری می‌نویسم گریه هم میکنم🙂
    چرا اینجوری شدمممم چرا بهشون دارم وابسته می شم
    اونا ما رو ترک نمیکنن خودشون خوب می‌دونن اونا برن (یعنی دسبند بشن)
    ما میمیریم

  • از وقتی صمیمی ترین دوستم از دنیا رفت همه چی این دنیا برام بی ارزش شد
    چقدر خداحافظی با کسی که بهش وابسته ای درد داره
    من حتی باهاش خداحافظیم نکردم:)

    • ولی هارتم🥺

    • میدونم میدونم:)
      فرزند ماه گریه کن عیبی نداره....

  • من نه آرمی ام نه کیپاپر ولی با تستت غصه خوردم
    ولی بعدش توش مو دیدم نخوردم😂😎👍
    نه ولی جدی غم انگیز بود🥲

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.