آرمی ها .... براتون پروف بی تی اس آوردم خودم آرمی و بلینکم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
آرمی ها .... براتون پروف بی تی اس آوردم خودم آرمی و بلینکم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من دیروز از وقتی مگس ولی روشن میشود
جررررررر
من امروز چندمه سلام ستیا خوبی برای شما ارسال خواهد بود و در تاروت در نگاه اول نصبش کن ☹️😑
من امروز میخوام قسمت ۲ ران بی تی اس رو هم که شده است و به آب های آزاد راه ندارد دریاچه نامیده میشود 🤣🤣🤣🤣🤣
من امروز کانون عدسی گریه تشکر معلم را به از چرا لیسا جوان تو بودی
عدسی 🤣🤣🤣
ما خر خونیمااااا :::::))))
من امروز در سایت بر روی آن راست کلیک کرده و به تستام سر بزنید 😅
من امروز لتولتکومدلبابام اونا ط اد گوشم
جان ؟؟؟
نمیدونم چی گقته کیبوردم
من امروز رفتم به من چه میدونم ولی من از تو هم بخور نوش جونت سلامت باشید
.. 🙂
مرسی خوردم