3 سال پیش 4 اسلاید 1,359 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • منم یک entp ام😎 و کاملا حق بود👌🏻 ولی ببین خیلییییی به enfp نزدیکم و هر بار آزمون میدادم f و t ایم لب مرز بودن، انگار توی جدی ترین بخش آزمون شوخی شوخی هم شوخم😶 (خودم اگه فهمیدم چی گفتم بهت میگم👍)

  • من و یه estp(خودم intp) روت گذاشتیم من خیلی درونگرا هم من تو جمع ها همه صحبت میکنم به من میرسع estp میگه رها ول کنید تو دنیای خودش از بحث خبر ندارد و دوباره سرمو تو گوشی میکنم من خیلی خیلی درونگرا ام

    • 😂
      خوبه حد اقل گیر نمیکنی چه جوابی بدی

  • ببین مامان منم به عنوان یه entp خیلی دلش یه دختر میخواد بیا با مامان من اشنا شو خیلی قراره بهتون خوش بگذره

    • 😂😂

    • جدی میگم😂✨

    • باور کن مامانتم از دست من عاجز میشه
      و چیز سالگی تو خونتون باقی نمیمونه

    • این بده

  • هم تایپیم
    منم به عنوان یه entp کلمه *روتین* کلا بی معناست

  • یه enfp با یه entp جور در میاد؟ برای رباطه چون تایپ خودم و کراشمه

    • ممکنه

    • اصلا دوست شدن به تایپ ربطی نداره و هر تایپ ممکنه با هر تایپ دیگه ای بتونه دوس بشه

  • همتایپ
    بارش حق :/

  • حق اگه تست بود:

  • عه منم XXFX عستممم._.

  • من رو تایپت کراشم._.💖

  • عاشق تایپتم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.