3 سال پیش 10 اسلاید 1,126 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • تو افسرده ای
    از قضاوت های مردم خسته ای و همیشه میخوای تنها باشی
    و با موزیک آروم میشی و از کسایی که مسخره میکنن خیلیییی بدت میاد


    این نتیجه ی من بود🥲🙂

  • تو افسرده ای
    از قضاوت های مردم خسته ای و همیشه میخوای تنها باشی
    و با موزیک آروم میشی و از کسایی که مسخره میکنن خیلیییی بدت میاد


    واییی حق زندگی من همینه دیقا😂🥺

  • تو افسرده ای
    از قضاوت های مردم خسته ای و همیشه میخوای تنها باشی
    و با موزیک آروم میشی و از کسایی که مسخره میکنن خیلیییی بدت میاد

  • حق تا خود صب

  • تو افسرده ای
    از قضاوت های مردم خسته ای و همیشه میخوای تنها باشی
    و با موزیک آروم میشی و از کسایی که مسخره میکنن خیلیییی بدت میاد

    نتیجه کامنت کن

    مجموع امتیاز شما49 امتیاز





    درسته 🙂💔🙂💔🙂💔🙂💔🙂💔🙂💔🙂💔🙂💔

  • چقد لاوی مرسی بابت امتیاز😍

  • تو افسرده ای
    از قضاوت های مردم خسته ای و همیشه میخوای تنها باشی
    و با موزیک آروم میشی و از کسایی که مسخره میکنن خیلیییی بدت میاد

  • تو افسرده ای از قضاوت های مردم خسته ای و همیشه میخوای تنها باشی و با موزیک آروم میشی و از کسایی که مسخره میکنن خیلیییی بدت میاد

    عامممم من افسرده ام ؟ جالبه
    وقتی از همه بیشتر قسمت موزیک حق بود
    تستت خوب بود ، دوسش داشتم:)

  • کامنت هارو که میبینم متوجه میشم همه ی کسایی که تست رو دادن ، افسرده بودن😞💔

  • تو افسرده ای
    از قضاوت های مردم خسته ای و همیشه میخوای تنها باشی
    و با موزیک آروم میشی و از کسایی که مسخره میکنن خیلیییی بدت میاد

    عاح چقدر غم انگیز من افسرده هستم . عااا ولی برام مهم نیست یونو های های های های

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.