چندتا عکس خعلییی خفن از اکسو😍❤
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چندتا عکس خعلییی خفن از اکسو😍❤
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بایسم سوهو عه خیلی دوسش دارم ❤❤❤
بایس رکر منم سوهوعه ولی خیلی دوسش دارم 💕 دومین نفر توی اکسوعه ک دوسش دارم
چرا جواب کامنتارو نمیدی وقتی جواب نمیدی پس نگو کامنت بزارید 😒
عزیزموقتکنمجوابمیدم🙂
آقااااا😢😢
چرا چانی رفتتت😣😣من دلم براش تنگ میشه😳
کاش میشد اعضای اکسو نرن سربازی😥😥😥
آره😣😣😣
آره😢
بایست تو اکسو کیه؟
عالییهههههههههههههههه♥️♥️♥️♥️🥰♥️🥰♥️🥰
باایستم چانیول و بکهیون🥰🥰🥰🥰🥰♥️🥰♥️
❤
بایس : سهون
بایس رکر : سوهو _ چانیول _ بکهیون
💓
لطفا از 12 نفرشون بزار من بيشتر ارمي و بلينکم و اکسو ال هم هستم اما تست هاشون کمه
بايسم لوهانه و بکهيون😍😍😍
حتما❤
نصشون ک ع گروه رفتن : تائو و لوهان و کریس ولی میگن لیم رفته
ای خدا لی سومانو خفه کنه😑
خوب بود به تست های منم سر بزن ج چ : تا الان که بایستی نداشتم 😐
منم ولی خیلی پیگیر اکسو نیستم ولی خوبه من ارمی همین هم خوبه به تست های منم سر بزنید💙
من عاشقه سوهو و سهونم😍😍😍
💓
جاست اکسو
سهون
عالی بود
بازم از اکسو عکس بزار
چالش: همشوووونو دوس دارم ولی بایصم بکهیونه
😍😍😍
•❤•