یاع یاع یاع😐😂
🖇💕🖇💕 💕🖇💕 🖇💕 💕 هوسوک: جین گفت تو، این ساعت باید توی تختت بوده باشی! تهیونگ: آره ولی یه هیولای ترسناک زیر تختمه و من میترسم هوسوک: بنظرت اون هیولا ترسناک تر از جین عصبانیه اگه بفهمه این موقع خواب نبودی؟ تهیونگ: *به سرعت سمت تختش میره و میخوابه* ○•○•○•○•○•○•○•○•○•○
🦋🖇🦋🖇 🖇🦋🖇 🦋🖇 🖇 جانگ کوک: *در اتاق جینو میزنه* جین: کیه؟ جانگ کوک: ماییم..فقط میخواستیم باهات حرف بزنیم جین: چند نفرید؟ جیمین: دونفر جین: پس باهمدیگه حرف بزنید ○•○•○•○•○•○•○•○•○•○
🌿🖇🌿🖇 🖇🌿🖇 🌿🖇 🖇 تهیونگ: هیونگ خوابی؟ جین: Zzz تهیونگ: جین بیدارییییییی؟ جین: Zzz تهیونگ* تکونش میده*: خوابی؟ جین:* از خواب بیدار میشه* جین: نه نه بیدارم تهیونگ: عه؟ بخواب شب بخیر جین:
🌻🖇🌻🖇 🖇🌻🖇 🌻🖇 🖇 جیمین: *ناراحته* از همتون متنفرم و دیگه هیچ وقت با هیچکدومتون حرف نمیزنم!! (پنج دقیقه بعد) جیمین: *پیشونی تک تک اعضا رو میبوسه* شب بخیر هوسوک، شب بخیر نامجون، شب بخیر جونگ کوک، شب بخیر یونگی، شب بخیر سوکجین، شب بخیر تهیونگ ^^ ○•○•○•○•○•○•○•○•○•○
🍊🖇🍊🖇 🖇🍊🖇 🍊🖇 🖇 *هوپکوک تو شهربازی* جونگ کوک: خب هیونگ میخوایم بریم تونل وحشت، هر وقت ترسیدی بازومو بگیر *بعد از تونل وحشت* هوسوک: کوک...خوبی؟ جونگ کوک: اره چیزی نیس، فقط بیشتر از یکم خون مردگی افتاده رو بازوهام و دستامو حس نمیکنم ○•○•○•○•○•○•○•○•○•○
کامنت،فالو،لایک:) یادت نره کیوتی🥺💕
واییی خدا جررررر خوردم 😂😂😂
عالییی
دنبالی بدنبال
عالی بود تو هم عین من با کامپیوتر میای تو تست چی چون از اون ایموجیا معلوم بود منم مثل تو کمبود ایموجی دارم چرا کامپیوتر ایموجی نداره عالی بود