2 سال پیش 12 اسلاید 15,863 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی ولاگ

نظرات بازدیدکنندگان (3.9هزار)
  • از نظرم اگه بتونیم تو بخش گفت و گو ها به پیام های بقیه واکنش نشون بدیم خوب میشه
    حالا نه هر استیکری مثلا اینا(🤣😭👍🏻...)
    آخه این ویژگی واقعا خیلی کمک می کنه
    (اگه نفهمیدی:دید تو روبیکا یا شاد دو تا رو پیام میرنی یه استیکر میاد منظورم همونه)
    و نپرس چرا اینجا میگم آخه بخش ارتباط با تستچی نمیییاااااد

  • ماهم رفته بودیم اصفهان البته ما ۱ سال پیش رفته بودیم
    عجب عکسایی

  • درود عمو
    میشه بگی احیانا..
    با من کاری داری یا چیزی؟؟؟؟؟؟؟؟
    سه بار اومدی تو خوابممممم!!!

  • چقدر عکاس خوبی هستی براوو براوو

    • ممد خدایی اینو لایک نکنیا دل یکیو می‌کنی

    • ببخشید میشکنی

  • ممد عجب عکس هایی میگیری😦

  • عه ماهم اولسبنگا رفتیم خیلی خوبه

  • imageShAh
    مشغول

    باعث افتخاره که از شهر زیبای ما اصفهان دیدن کردید😊
    امیدوارم به شما خوش گذشته باشد 😄
    امید واریم باز هم میزبان شما در شهرمان باشیم 😊

  • دلتون بخواد ممد دوسال پیش اومده استان ما به شهر خانوادگیم هم سر زده😂

  • عمو ممد، فقط بگو از فرخشهر رد شدی یانه🤡

  • مگه دوسال پیش دسته ی بلاگ داشتیم؟ زمان چه زود گذشت

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.