درود برهمگی! حال احوال چطوره بعد از مدت ها دوباره برگشتم تا تستچی رو نجات بد- چیز... یعنی لب به خنده شما بیارم🤡
15 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود برهمگی! حال احوال چطوره بعد از مدت ها دوباره برگشتم تا تستچی رو نجات بد- چیز... یعنی لب به خنده شما بیارم🤡
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وایی عالی بود 😭
اسلاید ۱۲ و ۱۴ حققنطتیدیپوسکیبودبپط 😭
خیلی حققققققق.
خداقوت بهت سازنده🌸
وای خیلی حق بود 😂😂😂
خسته نباشی 🌷
ببین اصلا حقهههه حقققققق خودمم تو تپارات فعالیت میکنم و ارت میکشم الان این یکی از حقققق تزین چیزایی بود که دیدم
وای وای وای حققق
همیشه سر کار با مداد دستم سیاه میش-
همه شون حق بودننننن
مگه میشه با گوشی ضعیف هم ارت کشید؟
شما اگه بخوای تو نوکیا هم میتونی بکشی🤡👌
خوبه
با مداد رنگی ارت بکشم😂
نسخه ی اصلی برنامرو از کجا دانلود کنم
و اسمشم به انگلیسی بگو
ممنون
واییی همشون حق بودن مخصوصا اسلاید ۸ و ۱۱ و ۱۴ خود خودمم😭😂💘✨
من خیلی دوست دارم نقاشی بکشم ولی اصلا بلد نیستم
از چیزای ساده شروع کن و بعد یواش یواش برو سراغ چیزای پیشرفته تر
اگه تمرین داشته باشی متوجه پیشرفتت میشی و راه میوفتی👍🤡
وااای این منممممم😭