به ما میگن X چون ...
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به ما میگن X چون ...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
قربون تو و اسلاید ۸ برم 👌🏻❤
خدانکنع جیگیلیم😘
خیلی خوب بود سیسیییی
مرسی عشق خاله
قشنگم ببخشید ولی محتواهای x y .... 👁🕳👁💔
تروخدا نه این یکی هم نه من تازه میخواستم پست x بسازم🐝💔
به نظرم نیاز چون تکراریه، حداقل اگه ایده واقعا غیر تکراری داره باز هم در حد اسلایس بذار
عزیزم پستت عالی بود ولی پست های x و y تکراری شدن و دیگه محتوایی ندارن،امیدوارم در اینده پست هایی با ایده های خلاقانه تر بسازی و باعث پیشرفت تستچی بشی
حتما این کار رو میکنم ،ولی با اینکه تکراری شدن هنوز هم محبوب هستن و طرفدار های خودشونو دارم
عاااااااااااااالی بود خاله ارورا
مرسی جیگیلیمممم
حققق به توان هزااررررر برابر میلون
❤❤❤تنکسس