پارت سوم ساخت پست با وایب پروفایلاتون (ناظر گرامی پستم ۳ روز تو صف انتشار بود دوباره ساختم رد نکن توروخدا😭😂) لایکم یادتون نره خوشگلا🩷
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میشه منم بزاری؟(منو هیچ جا نمیزارن)
حتما
عالیه
منم بازییی☝
😂باشه🌸
عالی بودد فرشتهه امیدوارم موفق باشییی
میشه منم باشممم؟
حتما زیبا
میشه منم باشم؟
آری🌸
توروخودا منم باشمم زیر ۲۹۲۸۹۲۸ تا پست همینو نوشتم کسی منو نمیزاره حداقل تو منو بزار خوشحال شممم🥹
مظلومم😢پارت بعدی حتما میزارمت👍🏻
واییییی خیلی ممنونم که منم بودمممم😭✨
فقط ببخشیدا چون آیکیوی من زیر خط فقره میشه بگی اینی که گفتی یعنی چی؟ 😭😂
نه قبول دارم یکم نا مفهوم بود 😭😂
منظور اینه که اسمت فقط یه اسم نیست ، یه چیزی دربارهی تصویری که میخوای از خودت میخوای نشون بدی هم هست (یعنی به روانشناسی علاقه داری و یا بلد هستیش)
Me?
تروخدا منم باشممم
چ.ج:گوجه فرنگی باحال بود
چ . ج یعنی چی؟😅
ج چ مخفف جواب چالش هست😂✨
ببخشید قاطی کردم😂
وای خیلی مرسی😭💖🫂فقط چرا اینو برا من انتخاب کردی نه که بدم اومده باشه ها فقط از کلمه خاص استفاده کردی و خوشحالم ولی معنی جملت رو نفهمیدم
نوشته بودی شرور
گفتم که همه معمولا دوست دارن که قهرمان داستان باشن اما تو اسم شرور رو انتخاب کردی😅
واو،خیلی خوشحال شدم😍خب اره من خیلی شرور ها رو دوس دارم🤡چون معمولا قهرمانا واقعا قهرمان نیستن و شرورن و شرورا قهرمان😅🫂
بینظیر بود ، بی زحمت منم باشم بعدی خوشگلم؟