درووودد به پست جدید من خوش اومدید✨ اولین پستی که خودم ادیت کردم پس اگه ادیتم بد یا پستم بی محتوا بود ببخشید🙏
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درووودد به پست جدید من خوش اومدید✨ اولین پستی که خودم ادیت کردم پس اگه ادیتم بد یا پستم بی محتوا بود ببخشید🙏
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من ۹ سالمه ولی اسونه😐فقط روی جاهای صاف اسونه😂
سرم داد نکشیده خیلی هم مهربونه😂لی لی لی لیییی😂ولی یه جلسه جدید رفتم رومخ بود😂
من پام زخم نشدهه🥸فقط افتادم ا.ن.ج.ا.م بدجور درد گرفته دوبار هم اینطوری شدع
مگه اسکیت چند شده؟بابام اسکیتام و بخشید به پسرخالم😍
دو سال پیش من سی تومن خریدم
وای منم اسکیت کار میکردم یخورده دیگه ادامه میدادم ازون اسکیت حرفه ایا میگرفتم ولیخب💁🏻♀
عه مبارکه
از الان پولتو برای حرفه ای جمع کن🫡
دیگه دیره چون الان بدمينتون و ژیمناستیک کار میکنم🤓
صډف
| 1 ساعت پیش
دیگه دیره چون الان بدمينتون و ژیمناستیک کار میکنم🤓
*****
موفق باشی
مرسی عزیزم💘
من خودم فقط بلدم در حد تفریحی اسکیت کنم ولی پارسال خواستم شروع کنم قیمت اسکیت رو که دیدم پشیمون شدم 😂😂 ( سایز پام چهله و پارسال بهم گفت ۲۶ میلیون دیگه الان چقدر شده باشه خدا میدونه)
داداش ارزون بهت گفتن چرا نخریدی؟!
این ارزونش بود💔
آره