کنیچیوا! دایجوبو دسکا؟ جوجوتسو انجلینا پرقدرت با یه کامبک خفن اومده! ناطر جون این پست بی محتوا نیست لطفا رد نکن:)
کاوررر
خبخب همونطور که از کاور مشخصه، امروز اومدیم درباره دوتا از معروف ترین کاراکترای صعنت انیمه ژاپن باهم صحبت کنیم ای هوشنیو و هاتسونه میکو اما قرار نیست شباهت هاشون، تفاوت هاشون و اینجور چیزا رو زیر زیر ذره بین ببریم، قراره درباره فن های این دو کاراکتر حرف بزنیم
تا قبل از سال ۲۰۲۳، میکو عزیز دل همه، کاوایی ترین و (یکی از) معروف ترین خواننده های سراسر جهان و ژاپن بود، جوری که تقریبا هیچ شخصیت دیگه ای نمیتونست به پای اون برسه اما وقتی انیمه اوشی نوکو توی سال ۲۰۲۳ متشر شد. تمام توجه ها از روی هاتسونه رفت روی ای. حتی با اینکه هوشینو توی قسمت اول کیل شد
اینگونه بود که یه فنوار بزرگی بین فنای این دوتا افتاد، کی خوشگل تره، کی صداش بهتره، کی مگول تره و الی اخر. یه ویدیو دیده بودم که یه میکو فن توی خیابون از کنار یه ای فن رد شد و اونو هل داد! فکر کنید چقدر از همدیگه کینه دارن سر یه شخصیت که اصلا واقعی نیست
حالا بیاین باهم دلایل غیر منطقی بودن این دعوا رو برسی کنیم دلیل اول: هاتسونه میکو یه وکالویده که ساخت شرکت یاماها هست. این شخصیت هنوز انیمه رسمی نداره. بجاش چندتا گیم داره که اسم یکی از معروف تریناش که فکر کنم تازگیا منتشر شده Project Sekai: Colorful Stage! هست. ای هوشینو هم که یه ایدله از انیمه. جفتشون خواننده ان و صداهاشون واقعیه. پس چرا باید یه شخصیت گیم با انیمه مقایسه شه؟!
دلیل دوم: اصلا از محبوبیت میکو چیزی کم نشده! فنا همیشه الکی چیز میزا رو شلوغ میکنن، اوکی اوشی نوکو اومد ای اومد اونم محبوب شد اما این دلیل نمیشه که کلا استیج از میکو گرفته شه! مگه سازنده اوشی اومده به سازنده میکو گفته کاری کن که دیگه مردم از هاتسونه خوششون نیاد؟
دلیل سوم: متفاوت بودن هدف ساخت شرکت یاماها میکو تیمش رو ساخت که به مردم مثل ادیتور ها و تولید کننده محتوا ها کمک کنه. همچنین برای اینکه هزاران نفر بتوانن با صداش آهنگ بسازند. اما هدف ساخت اوشی کلا اینبود که کمپانی پول به جیب بزنه هم سر من و شما گرم شه. پس اصلا به هم ربطی ندارن
در کل فنوارا غیر منطقی ان و ای و میکو هیچ خصومت شخصی ای باهم ندارن. شما کدومو دوست دارین؟ من که با هاتسونه بیشتر حال میکنم. باید به سلیقه هم احترام بزاریم
میکو انیمه که داره! اسمش هم "a miku who can't sing" هستش. گیم هم که colorful stage برای نسل جدید فن های وکالویده. قبلش project diva هم بود .ولی به میکو نمیتونی کلا برچسب "شخصیت گیم" رو بزنی. میکو یه وکالویده (که مطمئنم میدونی) بعد میشه پست ردیت یا توییتر بحثهایی راجبشون حرف میزنی رو بهم بدی؟ چون من جدی یادم نیست اونقدر جدی درگیر شده باشن فندوم هاشون تا حد فن وار! همچنین پست یا ویدئویی دیدی لطفا بگو کجا باید پیداکنم.
گفتن اینکه فن بیس این دو تاکسیکن و نشناختن این دو توسط شما جالبه برام، همین✨
عه واقعا انیمه داره؟ پس چرا هرچی تو گوگل زدم نیاورد؟ عجیبه. بله تو خود پستم گفتم میکو وکالویده. توی گوگل درست سرچ بزنی میاره، پستاش مال چندسال پیشن. ببخشید منظورتون از نشناختنشون چیه؟
و اینکه میدونم پروجت دیوا وجود داره توی پست گفتم کالرفول استیج یکی از بازیای میکوعه
بله، بزنین "a miku who can't sing" همونجوری که نوشتم. توی اسلاید نوشتین درست نیست که کارکتر بازی رو با کارکتر انیمه مقایسه کنیم. برای همین گفتم. همونطور که نوشتم، درجریانم که میدونین میکو کیه.
فن وار خاصی بین این دو نبوده😭 لطفا بهم بگین چی سرچ کنم و کجا این رو دیدین.
منظورم از نشناختن اینه که فنوار خاصی در این مورد کلا نیست. مگر اینکه راجب کامیونیتی ایران حرف میزنین، که بخش کوچکی از فندومه و امیدوارم کلی حسابش نکنین.
کاملا درسته، داشتم به مثال های بازی های میکو اشاره میکردم. نکته ی کلی این بود که میکو یه کارکتر گیم نیست.
fanwar between ai hoshino and hatsune miku اینو سرچ بزنید و برید توی تیکتاک، بیشتر توی خود پستا مستقیما هی. ت نمیدن توی کامنتا دعواعه، پارسال هم چندتا پست توی ردیت بود که بخاطر حرفایی که اونجا میزدن پاک شدن، ایرانیام که کلی حساب نکردم ولی واقعا زیاد دیدم دعوا باشه بین فناشون
فکر نکنم فنوار حساب بشه بازم😭 بیشتر هشتگ های هیت سنگین رو فن وار واقعی حساب میکنن... که معمولا به نتیجه هم نمیرسه
ولی خیلی ممنون
انیمشم باحاله خدایی پیشنهادش میکنم✨
اوکی مرسی از راهنمایتت:)
جالب اینجاست که از هیچکدوم هم خوشم نمیا_🤡
(قصد توهین نیستا نظر شخصی منه)
اره بابا اوکیه. طبیعیه هر کسی نظر شخصی خودشو داره (◍•ᴗ•◍)
عالی بود ❤
مرسییی
عالی بود و کاملا با حرفات موافقم. من بیشتر آی رو دوست دارم ولی هر دو خیلی خوبن
بهبه چه خانم خوش سلیقه اییی💜💜💜💜
واقعا موافقم که هر فنکاری تو هر موضوعی که هست کاملا الکی و بیجاعه چون که اگه قرار باشه مشکلی وجود داشته باشه باید به صورت تخصصی و درست و توسط خود فرد(یا افراد) پیگیری بشه نه اینکه چند تا فن که چیز خیلی زیادی از اون فرد نمیدونن بیان و به صورت غیر تخصصی (دعوا) مشکلو حل کنن و این موضوع جایی بدتر میشه که بحث بین دوتا کرکتر غیر واقعی باشه!
خیلی خوب بوددد🎀
افرین حرفاتو دوست دارم، خواهش میکنم عزیزممممم❤❤❤❤
مرسیییی🎀
ولی میکو انیمه هم داره ولی اول گیم بود😭
فکر نکنم انیمه رسمی داشته باشه، هرچی سرچ کردم از چنل افیشالی نبود انیمه اش
چه زیبا:))
عین خودت:) 💜
از آی متنفرم
ولی هاتسونه واقعا عالیه
عالی بود
ما قرار نیست اینجا هست بدیم
هر جفتشون عالین
بوسس
قصد دعوا ندارم فقط یه سوال، چرا ازش متنفری؟ دلیل خاصی داره؟
قصد توهین ندارم
ولی از اخلاقش خوشم نمیاد یکجورایی وایب کسی را میده که پیک.میه و یا اینکه به کسی نیاز داره که همیشه پشتش باشه اگه به کسی نیاز نداشت اصلا سمت هیکارو نمیرفت...و خوب یکجورایی ساده لوحه...
ببخشید اگه ناراحتت کردم
فکر نکنم رو دست هاتسونه میکو بیاد🐝 خیلی معروف بود و هست
خسته نباشیی🐝🌷
مرسییی
شخصا هردوشونو دوست دارم گوگولی مگولین🎀
خیلییی