1 روز پیش 8 اسلاید 208 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • میکو انیمه که داره! اسمش هم "a miku who can't sing" هستش. گیم هم که colorful stage برای نسل جدید فن های وکالویده. قبلش project diva هم بود .ولی به میکو نمیتونی کلا برچسب "شخصیت گیم" رو بزنی. میکو یه وکالویده (که مطمئنم میدونی) بعد میشه پست ردیت یا توییتر بحثهایی راجبشون حرف میزنی رو بهم بدی؟ چون من جدی یادم نیست اونقدر جدی درگیر شده باشن فندوم هاشون تا حد فن وار! همچنین پست یا ویدئویی دیدی لطفا بگو کجا باید پیداکنم.
    گفتن اینکه فن بیس این دو تاکسیکن و نشناختن این دو توسط شما جالبه برام، همین✨

    • عه واقعا انیمه داره؟ پس چرا هرچی تو گوگل زدم نیاورد؟ عجیبه. بله تو خود پستم گفتم میکو وکالویده. توی گوگل درست سرچ بزنی میاره، پستاش مال چندسال پیشن. ببخشید منظورتون از نشناختنشون چیه؟

    • و اینکه میدونم پروجت دیوا وجود داره توی پست گفتم کالرفول استیج یکی از بازیای میکوعه

    • بله، بزنین "a miku who can't sing" همونجوری که نوشتم. توی اسلاید نوشتین درست نیست که کارکتر بازی رو با کارکتر انیمه مقایسه کنیم. برای همین گفتم. همونطور که نوشتم، درجریانم که میدونین میکو کیه.
      فن وار خاصی بین این دو نبوده😭 لطفا بهم بگین چی سرچ کنم و کجا این رو دیدین.
      منظورم از نشناختن اینه که فنوار خاصی در این مورد کلا نیست. مگر اینکه راجب کامیونیتی ایران حرف میزنین، که بخش کوچکی از فندومه و امیدوارم کلی حسابش نکنین.

    • کاملا درسته، داشتم به مثال های بازی های میکو اشاره میکردم. نکته ی کلی این بود که میکو یه کارکتر گیم نیست.

    • fanwar between ai hoshino and hatsune miku اینو سرچ بزنید و برید توی تیکتاک، بیشتر توی خود پستا مستقیما هی. ت نمیدن توی کامنتا دعواعه، پارسال هم چندتا پست توی ردیت بود که بخاطر حرفایی که اونجا میزدن پاک شدن، ایرانیام که کلی حساب نکردم ولی واقعا زیاد دیدم دعوا باشه بین فناشون

    • فکر نکنم فنوار حساب بشه بازم😭 بیشتر هشتگ های هیت سنگین رو فن وار واقعی حساب میکنن... که معمولا به نتیجه هم نمیرسه
      ولی خیلی ممنون
      انیمشم باحاله خدایی پیشنهادش میکنم✨

    • اوکی مرسی از راهنمایتت:)

  • جالب اینجاست که از هیچکدوم هم خوشم نمیا_🤡
    (قصد توهین نیستا نظر شخصی منه)

  • عالی بود ❤

  • عالی بود و کاملا با حرفات موافقم. من بیشتر آی رو دوست دارم ولی هر دو خیلی خوبن

  • واقعا موافقم که هر فنکاری تو هر موضوعی که هست کاملا الکی و بیجا‌عه چون که اگه قرار باشه مشکلی وجود داشته باشه باید به صورت تخصصی و درست و توسط خود فرد(یا افراد) پیگیری بشه نه اینکه چند تا فن که چیز خیلی زیادی از اون فرد نمیدونن بیان و به صورت غیر تخصصی (دعوا) مشکلو حل کنن و این موضوع جایی بدتر میشه که بحث بین دوتا کرکتر غیر واقعی باشه!
    خیلی خوب بوددد🎀

  • ولی میکو انیمه هم داره ولی اول گیم بود😭

  • چه زیبا:))

  • از آی متنفرم
    ولی هاتسونه واقعا عالیه
    عالی بود

    • ما قرار نیست اینجا هست بدیم
      هر جفتشون عالین

    • قصد دعوا ندارم فقط یه سوال، چرا ازش متنفری؟ دلیل خاصی داره؟

    • قصد توهین ندارم
      ولی از اخلاقش خوشم نمیاد یکجورایی وایب کسی را میده که پیک.میه و یا اینکه به کسی نیاز داره که همیشه پشتش باشه اگه به کسی نیاز نداشت اصلا سمت هیکارو نمیرفت...و خوب یکجورایی ساده لوحه...
      ببخشید اگه ناراحتت کردم

  • فکر نکنم رو دست هاتسونه میکو بیاد🐝 خیلی معروف بود و هست
    خسته نباشیی🐝🌷

  • شخصا هردوشونو دوست دارم گوگولی مگولین🎀

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.