سلام خوش اومدید به یه پست دیگه از هیونجو 🙏🏻 اول یه سری توضیح راجب این پست بدم، این پست میم هست و فانه و قصد توهین به هیچکس رو نداره اینکه به خودتون بگیرید یا نگیرید بستگی داره چون نه من به کسی توهین کردم نه قصدشو داشتم ، و صرفا میمه با یک ذره انتقاد ، خلاصه امیدوارم تکراری نباشه و لطفا تایم خوبی منتشر بشه براش زحمت کشیدم 💘
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حق ترین:
هفت کهکشان که سهله، تا نه قلمرو حق🫡
عالی بود پستت زیبا.
عالی بود
تکنیک دوازدهم : یک پست بساز و ۱۲ تکنیک قبلی رو مسخره کن مثل همین کاربر صاحب این پست
« این کامنت فقط جهت شوخی است و هیچ توهینی ندارد »
آجی میگم من بنظرت یک پستح بسازمح عکس های جنی باشح؟ 🥺🥺
عاشق پست شدمح😊😊😘
خدااااا بود خسته نباشیییی
وای خیلی حق بود جدییییی
خسته نباشی ناناز
عالی بودددد 💞
خسته نباشی
امیدوارم این بنده خداها اتیش بگیرن 🙏