دروددد.امروز به اتفاق کاربر گربه اپراتور که مجری برنامهمون شده قراره ببینیم کتابای ترند واقعا ارزش ترند شدن رو داشتن یا نه
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی خوب بود😭
مرسی منو اوردی😭😭
واقعا با کتاب هردو در نهایت میمیرند باهات هم نظرم چون به هیچ وجه منطقی نبود و این کار ها کم کم دو هفته زمان میخواست😅
منم خودم پاستیل های بنفش رو خوشم نیومد، خوب شد مال دوستم رو قرض، رفته بودم و پول نداده بودم بخاطرش😂
وای من همیشه برعکس بودم کتابایی که قرض میگیرم و خوشم میاد الان به امید دل بستم و تاج دوقولو ها کل مجموعهش همه قرضی بود😭
پیشی سیاه چه کرده همه رو دیوونه کرده🤭🐈⬛
خیر شما با کامنتات من و دیوونه کردی خوشگله☝😼🌹😭
درسته تو کل پست گربه اپراتور صدام زدی اما الان کرمم گرفت اسممو بزارم کتلو 🤡
عیبابا من اون همه هم گفتم حمایتت کنن الان کتلو بشی پیدات نمیکنن🙏🤡اسمت قبل گربه اپراتور چی بو_ فقط یادمه ه داشت
هارلو بود که به اینگیلیسی نوشته بودم🤡
میزارم یه هفته بگذره بعد عوضش میکنم🌚
بذار بذار بهت میادد
بخش دی و هردو در نهایت میمیرند شاهکار بود🛐
هر دو در نهایت میمیزند و اونقدر نیستم ولی با بخش دی موافقم✅☝
در رابطه با دختری که ماه را نوشید موافقم، واقعا معلوم نبود چیشد-
عالیی 🔥
فداتشممم
جالب بود، ولی فکر نکنم هر دو در نهایت می میرند اعصاب خورد کن بوده باشه، حداقلش برای من. درسته که همه ی اتفاقات تو ۲۴ ساعت میفته ولی جوری دواستان رو نشون داده که برات تکراری نشه:(
حالا هرچی دستت درد نکنهه
سلیقه ایه در کل ولی خب چون جوری دوستی و قشق شکل گرفت توی ۲۴ ساعت منطقی نبود.ولی بازم میگم سلیقه ایه
ممنونمم😭
هردو در نهایت میمیرند یه شاهکار بود.
من زیاد ارتباط نگرفتم نمیدونم چرا ولی خب سلیقهایه
واییی ایده ات عالییی بود. خودم به شخصه قاشق بخش دی و خدمتکار شدم . شاید انتشارات بدی خوندی نانازیی✨😭🎀
وای دورتبگردممم
خدمتکار و بخاطر انتشارات نگفتم استرس داشتم مامانم یه صفحهش و باز کنه و کارتن خواب بش_
ولی خیلی انرژی دادی فداتت😭
اهاااا ارهههه 😭😭✨✨