2 روز پیش 9 اسلاید 183 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کتاب

نظرات بازدیدکنندگان (43)
  • خیلی خوب بود😭
    مرسی منو اوردی😭😭

  • واقعا با کتاب هردو در نهایت می‌میرند باهات هم نظرم چون به هیچ وجه منطقی نبود و این کار ها کم کم دو هفته زمان میخواست😅

  • منم خودم پاستیل های بنفش رو خوشم نیومد، خوب شد مال دوستم رو قرض، رفته بودم و پول نداده بودم بخاطرش😂

    • وای من همیشه برعکس بودم کتابایی که قرض میگیرم و خوشم میاد الان به امید دل بستم و تاج دوقولو ها کل مجموعه‌ش همه قرضی بود😭

  • پیشی سیاه چه کرده همه رو دیوونه کرده🤭🐈‍⬛

    • خیر شما با کامنتات من و دیوونه کردی خوشگله☝😼🌹😭

  • درسته تو کل پست گربه اپراتور صدام زدی اما الان کرمم گرفت اسممو بزارم کتلو 🤡

    • عیبابا من اون همه هم گفتم حمایتت کنن الان کتلو بشی پیدات نمیکنن🙏🤡اسمت قبل گربه اپراتور چی بو_ فقط یادمه ه داشت

    • هارلو بود که به اینگیلیسی نوشته بودم🤡

    • میزارم یه هفته بگذره بعد عوضش میکنم🌚

    • بذار بذار بهت میادد

  • بخش دی و هردو در نهایت میمیرند شاهکار بود🛐

    • هر دو در نهایت میمیزند و اونقدر نیستم ولی با بخش دی موافقم✅☝

  • در رابطه با دختری که ماه را نوشید موافقم، واقعا معلوم نبود چیشد-
    عالیی 🔥

  • جالب بود، ولی فکر نکنم هر دو در نهایت می میرند اعصاب خورد کن بوده باشه، حداقلش برای من. درسته که همه ی اتفاقات تو ۲۴ ساعت میفته ولی جوری دواستان رو نشون داده که برات تکراری نشه:(
    حالا هرچی دستت درد نکنهه

    • سلیقه ایه در کل ولی خب چون جوری دوستی و قشق شکل گرفت توی ۲۴ ساعت منطقی نبود.ولی بازم میگم سلیقه ایه
      ممنونمم😭

  • هردو در نهایت میمیرند یه شاهکار بود.

    • من زیاد ارتباط نگرفتم نمیدونم چرا ولی خب سلیقه‌ایه

  • واییی ایده ات عالییی بود. خودم به شخصه قاشق بخش دی و خدمتکار شدم . شاید انتشارات بدی خوندی نانازیی✨😭🎀

    • وای دورتبگردممم
      خدمتکار و بخاطر انتشارات نگفتم استرس داشتم مامانم یه صفحه‌ش و باز کنه و کارتن خواب بش_
      ولی خیلی انرژی دادی فداتت😭

    • اهاااا ارهههه 😭😭✨✨

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.