دروددد بر شما عزیزان اومدم با ی پست بی محتوا ی دیگه_😃💔 قراره چند تا میم دستساز رو با هم ببینیم ، و اینکه همشون از وضعیت الان بانگو نیستن . قبل تر از اون هم شامل میشن خب پس ، بزن بریم ! نکته : این پست حاوی اسپویل میباشد 📌❗
با فئودور داداشی شدیم فئو صداش میکنیم 👺
اکوتاگاوا هم اکو صدا میکنیم 👺
نباید کمتر از 5 کاراکتر باشد.
چپتر های ۱۱۷ و ۱۱۸ 😭😭💔
فئو من فکر کردم تو فرق داری 🗣💔
و کلا ببخشید من چند وقت پیش مانگا رو خوندم و اونقدر یادم نمیاد 😭💔 اگه چیزی اشتباهه به بزرگی خودتون ببخشید ، منظورم از امونوگوزن همون هیولاعه هست_
نباید کمتر از 5 کاراکتر باشد.
نباید کمتر از 5 کاراکتر باشد.
نباید کمتر از 5 کاراکتر باشد.
چرا خدایی ؟💔 حداقل کل صورت ماهش رو نشون میدادن 💔😭
این دسته رو فراموش نکنیممم # نیکولای مفقود
این دسته رو فراموش نکنیممم # نیکولای مفقود
😭💔💔 نباید کمتر از 5 کاراکتر باشد.
عجب گیری دادم به این ایموجی گریان 🗿
آرامش قبل کدوم طوفانیه 😀💔
به همین سادگی " رو بعدش "؟" رو جا گذاشتم 👈👉
اتسو اصول خودش رو فراموش نمیکنه 💔
اینو حس میکنم 😃 و میتونیم جای اتسوشی رو با فندوم عوض کنیم 💔
علاوه بر مدارک و شواهد دیگه ایی هم که داریم کافکا تو مصاحبه جدیدش هم گفته من به هاروکاوا اعتماد صدرصد دارم 👺
سیگما بنده خدا_
کافکا موقع نوشتن استوریم برینگر :
اینم میم نیست ولی خب_ دازای کی رفتی پیش عروس دریایی تا نیشت بزنه ؟
تقدیم با عشقققق😭❤❤
اسلاید ۱۲ قشنگ داره منو توصیف میکنه 😔😂
عالی بود
عالی واقعا 🙏🏻
دست مریزاد
بیاید یه هشتک بزاریم با عنوان برگشتن فئو ی عزیز واقعا 💔💔💔
نیکولای خیلی خوبه-
خسته نباشییی
عالی بوددددد
اس ۲۲: امیدوارم قلم کافکا مثل همون موقع هایی که قلم کونیکیدا از دست دازای از وسط نصف میشد نصف بشه👺
عااااااالییییی بودددددددد
جر خوردم 🤣🤣🤣
مرسییی😭❤❤