سلاممم نینیا خوشومدین به چرت و پرتای جدید سدنا😭🧚🏻اینو واقعا ایده ای ندارم که کسی ساخته یا نه اگه شبیهشو دیدید واقعا معذرت میخوام🫡🥀 بزنید بریممم🧑🏻🦽🤏🏻
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من شبا تا دو ساعت بعد از رفتن تو تخت فقط سناریو میساز-
همشون حق و عالی بودننن
خسته نباشیی سدنا نانازییی
عالیی بودددد🎀
عع یه بیماری رو*انیه؟
چویا که اینطور فک نمیکنه
همینطور باکوگو و ریوسوی و...
حیح
عه باکوگو فن 😃💖
عالی بود ، خسته نباشی ✨🩵
مغز بنده عاشق سناریوی ماف★یاییه ، انگار که اصلا موضوع های دیگه ای بجز این وجود نداره
آخجون ظنم پخت و پز کرد دوباره😝💓🙆🏻♀
عالیی بودد✨💝
اما در مورد اسلاید 6 واقعا اینجوری نیست من از تراپیست خیالیم پرسیدم کاملا رد کرد
تراپیست خیال-؟