درود بر شما🔥😃 بچه ها من تستچیم به مشکل برخورده، اینجوری که بیشتر مواقع وقتی میرم توش انگار رفتم توی یه سایت 🐘تر شده. نیم ساعت صبر میکنم آخرش هم نمیاد کلا شاید توی روز 1 ساعت درست باشه برای همین شاید درست نتونم جواب کامنتاتونو بدم ولی سعی میکنم با گوشی مامانم یا برادرم بیام😔💔 حس بچه ای رو دارم که با ذوق زده شبکه پویا و دیده داره مل مل پخش میکنه
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عالییی بود😍😍😍😂💖
کویوکی چان رو مثل آکازا خیلی دوست دارم😭😭
عالیییی بوددداستسنمص
فکط : نظکوح خیلیحح کایوطحح🗣💔
فک کنم اونموقع زدآفتاب اختراع نشده بو-
عالی✨✨ فقط اس آخر 🤣🤣🤣
فقط فکت های اسلاید ۳ اصلا خود مانگاکا هم نمی دونست 😃😃😃
دارم وسوسه میشم ببینم،انیمهی خوبیه؟
برا تفریح خوبه
آره عالیه من که خیلی دوستش دارم
اوکییی
اون اول که مل مل پخش میکرد😂
💔😂
چقدر آکازا تو پست بود😆
چرا باید حتما تیکه تیکه شدن آکازا باشه:/
عکس نتیجه چقد گودوعهههه😭
(ول کن نیستم پارت بعد میخوام-)