1 روز پیش 12 اسلاید 123 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • پستت🛐🛐
    خود اهنگ🛐🛐

  • بله و شاهکار پسر های منو میبینید💁🏻‍♀

  • خیلیی خوب تخلیل کرده بودی آفرین😭💘
    من آهنگش رو خیلی دوست داشتم😆

  • پستت عالی بود💓

  • عالیی بود💗
    وای من هنوز تو کف runit ام😀🥀
    آهنگ خیلی قشنگی بود و الان چیزای دیگه هم فهمیدم ازش🙂‍↔🤝🏻
    اعتماد به سقف هم نبود تحلیل کامل🤓💗

  • خسته نباشی چه تحلیلی بود

  • نتم یاری نمیکنه هنوز گوش ندادم فردا گوش میدم *میخوام پسرا رو باکیفیت ببینم وگرنه الان با این نت فقط ۴۸۰p میشه دید🤡💔* ولی... مگه میشه خواننده یه آهنگ استری کیدز باشه و اون آهنگ شاهکار ترین اهنگ سال نشهههههه؟؟؟؟🛐🛐🛐🛐🛐🛐

    • هوراااا
      توی سایتای ایرانی گذاشتتش اگه بخوای ببینی
      اورا موزیک بود چیبود
      و اینکه معلومه استری کیدز شاهکار میسازه وقتی پرودیوسرش ۳راچا باشه🛐🛐🛐

    • حق🛐🛐🛐🛐
      نه حیفم میاد صوتی گوش بدم-
      جلو خودم گرفتم برا mv

    • ام وی رو هم گذاشتههه

    • اگه بات دانلود از ی.وتیوب داری لینکشو دارم واست بفرستم
      البته چه بهتر که بری از ی.وتیوب ببینی استریم هم حساب بشه،اما گفتم دل یک استی را شاد کنم-🌚

    • از یوتیوب میبینم
      ولی ممنون دمت گرم برای پیشنهادت☝🏻✨

    • اوکی
      ببخشید خیلی اصرار کردم-🌚🤡

    • نه بابا چیزی نیست که اتفاقا ممنون لطف کردی پیشنها دادییی

    • قوربونت🫂💘

  • هعییییی به قول خودت BGM اش یه جوریه که دلم میخواد برم کنسرت و این اهنگو باهاشون بخونم😭🥺

    • آرههه 😭😭 مثل اون تیکه تاپ لاین که کل استادیوم باهم میگن cause we don't give a fu*k فقط چان نمیگه😂😂😂

    • واییی سمینهیاهن
      چان نه تنها نمیگه بلکه اصرار داره شماهم نگید🤣🤣🤣🤣🤣

  • خسته نباشی عالیییی بود🌱🎀
    +واقعا فکر می کردم که الان کل دسته ی کیپاپ بشه از این نوع پست و همش مثل هم. اما با دیدن پستت فهمیدم مه اینجوری نیست. بیشتر روی متن تمرکز کردی.شاید یه نفر دیگه تو اجرا شاید یه نفر دیگه(مثل من)روی موزیک ویدیو...
    ولی عالییییییی بودییی❤

  • عااااااااللللللللییییییی بودد🔥🧡
    هم سبک ادیت خوب بود هم تحلیل آهنگ...
    خودم الان تازه یسری چیزا رو از آهنگ فهمیدم 🤝🏻🌚

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.