بیاین با مینیونلیزا بریم چند تا توییت بامزه بخونیم، حالمون خوب بشه😃🦋
اسم سه تا بچههام رو میذارم یونس و مونس و حبهی پونز ✍ شاک شوکا
بابامو که پشه ها نیش میزدن بابام حرصی میشد واسه سر پشه جایزه میذاشت، ماام مثله اوس👺ولا در به در پشه کشتن با بدبختی میکشتیم جنازه رو میبردیم که جاییزه رو بگیریم. بابام میگفت این نبود منو نیش زد احتمالا دادششو کشتید چقدر از کودکی و سادگی ما سو استفاده کردی تو آخه مرد حسابی ✍ انبه
میدونید موجودات تکسلولی با چی چای درست میکنن؟ معلومه دیگه، باکتری. =)))))) ✍ _the_dark_byte_
حالا تا دو سه سال پیش همه دراز میکشیدن رو زمین چایی رو تو نعلبکی فوت میکردن میخوردنا،الان همه قهوه خور شدن،میان تز هم میدن من صبح تا قهوه نخورم فِرِش نمیشم🥴 ✍ میختاریان
باید دو نفر از اینایی که میگن آشپزی و ظرف شستن تراپیه پیدا کنم و باهاشون زندگی کنم. اونا تراپی کنن و من غذاها رو بخورم. ✍ ژنرال (پ.ن: اگه تراپی نیس پس چیه؟؟؟🥹😭)
یکی از مهمونا موقع رفتن منو کشیده کنار میگه دکتر یه مدته غذا تو گلوم گیر میکنه، میگم باید اندوسکوپی کنی، میگه اتفاقا دیروز کردم، میگم خب نتیجش چی بود، میگه گفته پولیپ داری، میگم خب باید بری پولیپتو در بیارن، میگه آره اتفاقا همون دیروز درش آوردم. بعدشم از من تشکر کرد و رفت ✍ شیمبله
بابام بهم میگه من همسن تو بودم،تو رو داشتم منم بهش گفتم من از وقتی به دنیا اومدم تو رو دارم رو به مامانم میکنه میگه:چرا بهم نمیگی با اس👺ولا بحث نکنم مامانمم میگه صد بار گفتم جلو آینه با خودت حرف نزن خانواده نیست که دیو👺نه خونس 😂😂😂😂😂 ✍ بزرگوار
خیلی حس بدیه که تو یه جمع جدید شوخی کنی و هیچکس نفهمه درحالی که اگه پیش دوستهای قدیمیت بودی هر کی ۴ تا میذاشت روش و با هم رودهبر میشدید. ✍ Behindokht
انقدر بدم میاد غذا تو دهنته، گارسون میاد میگه چیزی کم و کسر ندارید؟ انگار مهمونمون کرده، تعارف که ندارم، خودم چیزی بخوام میگم دیگه ✍ اشکان مدیری
وقتایی که تازه وارد یه کامیونیتی میشم رو خیلی دوس دارم. همه از طرز برخودم اولش فکر میکنن که خاصم، نمیدونن که اسک👺لم. ✍ ماحی
عالی بود...😊
عالییی🫂
فرصت؟
اولین لایک
اولین ویو
اولین کامنت