3 روز پیش 5 اسلاید 409 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (46)
  • فرصت
    من هنوزم منتظرم یه ناظر پیدا شه پستمو منتشر کنه
    نزدیک یه هفتس رو برسی عه
    کیپاپ نیوز (بررسی)

  • خسته نباشی و خوبه که حداقل تو کامنتا رو باز گذاشتی و تحمل شنیدن نظرات رو داری یه بحثی ام این وسط هست که فنای لیسا ادعا کردن لیسا هدلاینر بود در صورتی که آهنگ اصلی جام‌جهانی dai dai هست و شکیرا هدلاینر بود و این موضوع وااااقعا ربطی به آرمی و جونگکوک نداره و نمیدونم چرا یه عده به زن ستـ//یزی ربطش دادن در حالی که خود شکیرا هم یه زنه☝🏻
    *و اینکه افتتاحیه جام‌جهانی فقط یه هدلاینر داره و همه اجراکننده های افتتاحیه هدلاینر نیستن حالا چون فیفا دعوتشون کرده دلیل نمیشه هدلاینر باشن*

  • بحث اصلی ای که بین آرمی و لیلیز اتفاق افتاد این بود که افتتاحیه مهمتره یا اجرای بین دو نیمه در صورتی که جفتشون مهمن
    اجرای بین دو نیمه فینال اولین باره اتفاق میوفته و بیننده‌ش بیشتره. یجورایی آرتیستایی هم که آوردن (شکیرا، مدونا، بی‌تی‌اس) ایمپکتشون بیشتره تا مردم بیشتر هایپ شن
    افتتاحیه هم که نیازی به توضیح نداره همیشه مهم بوده
    بجز این دیگه بولی شدن آهنگ goals توسط لوکال و فوتبال‌فنا توی سوشال مدیا ربطی به فنوارای استن موسیقی و آرمی و جونگکوک نداره☝🏻☝🏻

  • و اینکه الان توی ایکس و یوتیوب و کلا سوشال مدیا بحث مقایسه اوپنینگ قبلی و جام‌جهانی امسال داغه و همه یجورایی راجبش حرف میزنن که همشونم آرمی نیستن و لوکالا و فوتبال فنا هم هستن چون توی جام‌جهانی دیگه بحث فقط توی استن موسیقی نیست 😭☝🏻
    بهرحال مردم دوس دارن توی جام جهانی آهنگایی رو بشنون که راجب اتحاد و همبستگی میخونه نه صرفا هدفی که محدوده به پول و ثروت و شهرت🤏🏻

  • خسته نباشی سازنده بفرما شوکولات بمیل🍬
    +خوبه که حداقل تحمل انتقاد داری و کامنت پستتو باز کردی، یه پست دیگه همین موضوع رو تحلیل کرده بود ولی به بنگتن توhiن محض کرده بود و کامنت هارو هم بسته بود. همچین افراد تاkسیkی بیشتر باعث جبهه گرفتن ما میشن و بیشتر باعث میشن لیسا haت بگیره.
    اولش که لیریکا و موضوع برای بقیه باز نشده و تحلیل براشون انجام نشده هیت میدن. متنش انتزاعی نوشته شده و ۹۱ درصد برداشت می کنن که لیسا داره از خودش تعریف می کنه!یکبارم توی متن برتی گلز اسم فوتبالیست نیاورده.ممنون عالی💁🏼‍♀

    • ممنونمم
      آره منم اون پسته رو دیده بودم(یوقت فکر نکنی کپی کردم دیر منتشر شد😭🤧)
      میدونم نیاورده ولی چیزی بود که من برداشت کردم و چون احساس کردم درسته این پست رو درست کردم به هر حال هرکسی یه نظری داره نظر توهم برام قابل احترامه😺🎀

    • خواهش می کنم. واقعا خیلی توهین امیز بود، لیاقت بودن تو فندوم بلینک رو نداشت خیلی کارش ریسکی و تاکسیکی بود. (حالا نظراتم باز نذاشته بود! می دونست کارش زشته؛ تقصیر ناظره که خیلی از پست خای پر محتوا و خوب رد منتشر نمی کنه اما همچین چیزایی اجازه پخش دارن!) مشکل از اهنگ نویسه نه از لیسا. به هر حال که کارش توی جام جهانی خوب بود. همین قدر که مردم فهمیدن قدرت کیپاپ زیاده کافیه.

  • آوردن عبارت goals لزوما باعث نمی‌شه آهنگ درباره فوتبال بشه این آهنگ جوری از این عبارت استفاده کرده که انگار حالت استعاره گونه داره لیسا در واقع یه آهنگ درباره موفقیت شخصی، سبک زندگی موفق و پر زرق و برق مبتنی بر پوله کلمه goals بیشتر روی رسیدن به اهداف شخصی تمرکر داره کلا آهنگ تمرکزش روی جذابیت شخصی و فیزیک بدنه حتی اگه بگیم در اندازه خودش خوب از حالت پر زرق و برق فوتبال الهام گرفته مناسب جام جهانی نیست مردم دوست دارن آهنگی بشنون که درباره اتحاد جهانی و فرهنگ های مختلفه نه موفقیت شخصی 🦦

    • حرفات درسته ولی آخه لیسا هم اون آهنگو ننوشته و این وسط حتی اگه ۹۵ درصد مردمم بگن بد بوده این فقط لیساست که داره هیت میگیره مگرنه این اهنگ با آنیتا و رما خونده شده مشخصه از قصد دارن بهش هیت میدن🙃💓

    • ببینید من هجمه‌ای که روی لیسا و طرفدار هاش هست رو درک می‌کنم اما پیشنهاد می‌کنم تا وقتی انتقاد ها توی چارچوبه و وارد مرحله هیت نشده بهشون توجه نکنید✨

  • لطفا بخش thots on thots و Me and my girls, we got our tongues out and you love it
    و ربطش به فوتبال رو هم تحلیل کنید ممنون

    • منظورش یاماله عزیزوممم یامالللللل
      از نمونش بخوام بگم برات یامال و ایتزی👍🏻😀🎀

    • متوجه نشدم

    • Helma خانم تولدت مبارک یه سوال جدی می‌گم چطور و چه ارتباطی منظورته؟

    • یامال یه فوتبالیسته
      یکی از شادی گل هاش اینه که زبونش رو در میاره
      اگر هم بخوام برات مثال بزنم موقعی که ایتزی اگه اشتباه نکنم برای یه تبلیغ رفته بود جایی که بارسلونا بازی داره بعد چهریونگ کنار یامال وایساده بود زبونش رو در آورده بود یامال هم داشت لبخند میزد 🎀

    • ممنونممممم😭🛐✨
      یامال یکی از شادی گلاش این هست که زبون درمیاره سال پیش هم گروه ایتزی رفته بودن بازی بارسلونا رو دیدن(یامال توی بارسلوناست) و هدف شون تبلیغ و اینجور چیزا بودش بعد چهریونگ توی یکی از عکسا زبونش رو درآورده بود🎀
      اگه میبینی دیر جواب میدم بخاطر اینه که هر ۶ ساعت یکبار کامنتم منتشر میشه🤧💔

    • ممنون

  • نظری در مورد خود لیسا ندارم
    ولی متن اهنگو خوندم فاجعه بود حالا هر کی نوشته باشه
    بنظرم اهنگ شکیرا مناسب ترین اهنگ برا جام جهانی بود

    • چی بگم والا 🤷‍♀
      اونموقعی که شکیرا داشت میخوند لیسا حتی به دنیا هم نیومده بود
      شکیرا ۴ بار به جام جهانی دعوت شده😀

  • وای فقط قسمت پیکان و شمسی خانمممم😂😂😂
    اصلا هم پیدا نبود که داری حرص میخوری😂😂😂
    عالییییی بودییی

  • خسته نباشی🌱
    +دوست عزیز یه نفس عمیق بکش،حس کردم خیلی اعصابت خورد شده 😅

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.