این پست جهت سرگرمی است و اصلا قصد توهین رو ندارم امیدوارم خوشتان بیاید ♡
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این پست جهت سرگرمی است و اصلا قصد توهین رو ندارم امیدوارم خوشتان بیاید ♡
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
مرسی از نظراتتون بچه ها 💜💜
عالیییی
مرسی عمرم💓
ولی مامانا خدای گل ان💜
هه هه عالی
ساعت ۱۰ کارنامه میگیرم 🗣
میلیون هزار تومان-؟😃
یبار مامانم با دلخوری برگشت گفت من؟ کتک؟ من همیشه مخالف زدن بچه ها بودم
از اون روز حواسمو جم کردم ببینم واقعا راست میگه یا نه
بله حق با من بود،ظاهرا کتک زدن بخشی از مامان بودنه😂😂
(اشاره کنم که با جارو داداشمو دنبال میده)
مامان من به دمپایی اعتقاد نداره
چون با قطع کردن اینترنت
میتونه منو تبدیل به فرزند نمونه کنه
چرا مامان من تو عمرش دست به دمپایی هم نزده؟؟ 🤣
باحال و حق بود
بابا تو دیگه زدی تو خال دمت گرم😹😹