سلام سلام🎀🎀 بفرمایید توت فرنگی: 🍓🍓 به پست جدیدم خوش اومدید....اینجا قراره طرز تفکر مغز من توی موقعیت های مختلف از دوستی رو ببینید و هیچ ربطی به ایدل های توی عکس ها نداره❎️
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام
برای تستم میخواستم ازت چن تا سوال دارم احتمالا و اولین سوالم اینه که
درونت احساسیه و بیرونت منطقی و بی احساس؟
اره...🫠
الورا خانوم... درمورد اسلاید اول باید بگم که تو لیاقت آدم های بهتری داری... اون کسی که تو رو رد کرده تورو به خاطر خودت رد نکرده اون تو رو رد کرده چون میدونه نمیتونه از همچین جواهری درست مراقبت کنه پس هیچ وقت به خاطرش ناراحت نشو... من مطمئنم که اون برات آرزوی بهترین ها رو داره
اصلا منظورم ادم خاصی نبود😅
فقط.....خب حس دردناکیه....همینجوری خودمو به زور وادار به این کار میکنم.....بعد اگه شکست بخورم...لایه های دورمو بیشتر میکنم....و شروع میکنم به سرزنش خودم......
چقد شبیه همیم😂💔
پستت قشنگ بود✨
وایی😭