درود درود،چطوریددد! به اولین پستم که مربوط به دسته ترسناکه خوش اومدید👾داستانی از ذهن خودم آوردم که شب موقع خواب زد به سرم و امیدوارم از این ذهن خسته چیز خوبی در اومده باشه و راضی باشید🙏خب بریم برای شروع!
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مفهوم زیبایی داشت :)
خوشحالم که خوشت اومده🙏
ودر نهایت از اونجا که هیچکس نمی گفت من قلب دارم زندگی تمام مردم تا ابد به همین شکل گذشت...
🫠
من میخوام برم گریه کنم😭 خیلی قشنگههه
نههه بابا ارزش گریه نداره😭فداتم
والا قانون رو دوست دارم
خوب
والا به نظر من قانون خوبیه
اها
واییی عالی بوددد
عه .عه این یارو 2 تا اکانت داریی؟؟
مرسیی
ارهه
چقدر خوشگل😭🎀
عررر فدات😭
واووو عالی بوددد
مرسیی😭
اولاول
هورارارارارا