درود دوستان🤡 این پست جهت فانه و هیچ قصد توهینی ندارم🗿🙏🏻
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود دوستان🤡 این پست جهت فانه و هیچ قصد توهینی ندارم🗿🙏🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چون کسی نگفت فرصت؟ پین؟
راستی لایک کردم بهم تسبیح بدههههه
(خودت رو پوستر نوشتی_)
همانا که آبی ها همان رستگار شدگانند
عالییی
مچکر داداش🗣
وای جدی میگم قضیه این چیه 🤡🤡
همینه دیگه وقتی انقد نمیام میشه ولی ولش پستت عالیییییی بوددددد ✨🤩😅
امتیاز میزنم نئونتو آبی کن تا بهت بگم🗣
ممنون🤡🙏🏻
او! فهمیدم باشه
آبی شد 😁
من فقط امتیاز کش رفتم و در آخر طرفدار آبیا شدم....
ای آدم زرنگ🗿☝🏿💔
کلی امتیاز به جیب زدم....
ما کع سبزیم
عجب بابا عجب🤡
#هشتک#
#توپ تانک فشفشه آبی برنده میشه#
تقریبا اینو همه جا زدم😀
منم اول زرد بودم ولی بعد کردم آبی 🤣🌹
اگه میخواهید به همه ی آرزو های خود برسید و رستگار شوید از آیکون بالا گزینه ی بازارچه را انتخاب کرده و نئون آبی را خریداری کرده و سپس شما جزوی از ارتش بزرگ آبی ها خواهید بود