6 روز پیش 5 اسلاید 279 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی ولاگ

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • وایی چه قشنگگگ راستی قضیه ازمایشگاه چیه و چطوری میتونیم بریم؟ (میرم کلاس هشتم امسال) 🍀🌚

    • من بخاطر رشته ای که انتخاب کردم میرم و مدرسه مجبورمون میکنه که این دوره هارو بریم تابستون و برای کلاس هشتم نمیدونم ولی میتونین اکیپی با رفیقات بری یا با استادی چیزی هماهنگ کنی و خودتم میتونی بری
      اگر سوالی داشتی بپرس✨

    • اهااا یه سوال مگه میشه تو هشتم رشته انتخاب کنی؟پ
      و اینکه مثلا اونجا چجوری هست؟
      توی شهر ما که شیرازه یه کلاسای تابستونی گذاشتن که مثلا زیست پزشکی و فوریت های پزشکی و این چیزا هست

    • من خودم میرم دهم بخاطر رشتمه دارم میگم هشتمو نمیدونم از مدرسه یا از ازمایشگاهی بپرس

    • کلاس هشتم که نمیشه رشته انتخاب کرد😂تا به اون کلاس نرسیدی با استادی چیزی برو

    • اها وایی چه باحالللل
      حتما میپرسم مرسی

    • اره راس میگیی😂

  • اوه مثل من عاشق آزمایشگاهی پس😍❤‍🩹

    • منو مجبور میکنن✨😂
      منه بدبخت باید دو روز در میون برم
      بعضی هفته هاهم میگه کلا روزای فرد بیاین
      تو چی؟ چه روزایی میری؟

    • ولی واقعا خودمم آزمایشگاه رو دوست دارم ولی خودش کاری میکنه دلم میخواد اتیشش بزنم

    • آخی ، من معمولا هفته ای دو یا سه بار💐

    • ❤‍🩹👌🏻

  • عوا یه ستاره ی دیگه 😭😭😭😭😭😭😭✨✨✨✨✨✨✨✨😭😭😭😭

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.