بونژوه عزیزان! کلی پیکسلی کشیدم تو پست قبلی گفتم نشونتون میدم. اینا به کمپم بودن اگر عکسش مثل قبلیا زیاد جالب نبود ببخشید نقاشی پیکسلیp1? ۱۴۰۵/۳/۲۴
20 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی گوگولی بودن افریننن
فقط تو رنگ کردن بعضیاش باید بیشتر دقت کنی چون یکم سفیدی تو رنگ آمیزی بعضی هاش بود
بهتره از روش رنگ آمیزی هایی که برای یک دست و کامل رنگ کردن هستن استفاده کنی
☺
عالی بود