درود بنده پس از کلی کشمکش بالاخره اومدم بوف و بهتون معرفی کنم.
من بوفم، بوف کور. درسته مطمئنم خیلیا یاد کتاب بوف کور از کتاب صادق هدایت میگفتین و باید بگم که کتاب ایشون از مورد علاقه های من هستن. اسمم زهراس ولی ترجیح میدم بوف صدام کنین، اصلا هر چی به جز اسمم.
من آدمیم که راحت به خیلی چیزا علاقه مند میشم تقریبا هر نوع آهنگی گوش میدم. *بی تی اس و کورتیس زیاد دوست دارم🌚 من تقریبا همه غذاها رو دوست دارم هر غذایی باشه میخورم ولی ماکارانی و شیربرنج از مورد علاقه هام نیستن و سیرابی از اوناییه که با شنیدن اسمش حتی نزدیکش هم نمیشم *چون خیلی بو مید_* به غیر از این یدونه با همه غذاها اوکیم از توت فرنگی هم زیاد خوشم نمیاد خیلی دلتنگ خوردنش نمیشم ولی شماره یک برای من تو غذا فسنجونه عاشقشم، و بین میوه ها خیار چون خیلی خواص داره به غیر از خوردنش برای پوست خیلی خوبه🌚
من جدیدا سعی میکنم ساکت بمونم زیاد حرف زدنم اذیتم میکنه و معمولا زیاد نظراتم و بیان نمیکنم و باهاش راحتم از حرف زدن با بقیه زیاد خوشم نمیاد. بیشتر جاها اینجوریم جز مدرسه. از چت جی پی تی پرسیدم که منو توصیف کنه چون حس میکنم اگه از طرف خودم بگم حس کنین پیک می چیزیم، و خلاصه همه حرفاش اینا بود که "تو آدمی عمیق، حساس، اهل رشد، زودرنج و مستقلی" *چرت میگ_* تو ساخت این بیو خیلی اذیت شدم چون خیلی درباره خودم و خصوصیاتم حرف نمیزنم هی در به در از بقیه میپرسیدم ببینم چی میگ_ میدونم بیو عادیه چیز خاصی نیست ولی من خیلی سختم بود💔
عاشق خرگوش ها و جغد هام ولی ترجیح اولم همیشه خرگوشه بعد جغد، راپونزل پرنسس دیزنی مورد علاقمه، فسنجون غذای مورد علاقمه، با چیپس خیلی راحت میتونین گولم بزنین البته تقریبا با هر خوردنی و خوراکی میتونین، عاشق خریدن دفتر و دفترچه ام و هیچوقت هم ازشون استفاده نمیکنم، ساعت های پنج/شش ظهر به بعد بهترین تایم های روزم هستن، پیانو ساز موردعلاقمه، از خانومای تیر انداز هم خوشم میاد، من حتی ایموجی که خیلی دوست دارم اینه 🩰 با این ☕️ و این 🍪 امیدوارم ایموجی های خزی نباشن😭 راستش رو بخواید خیلی به داشتن خرگوش فکر کردم ولی خب نگهداری از حیوونا واقعا سخته و همش نگران این میشم که نکنه درست نگهش ندارم و یهو دار فانی رو سر بکشه ولی به هرحال اگه یه روز خرگوش داشته باشم اسمشو میذارم "لطیفه"🌚
گریه کردن و خیلی دوست دارم مخصوصا موقعه ی فیلم دیدن🌚 میدونستید من حتی فیلم ترسناک هم نگاه نکردم؟ خیلی ترسوام. هر ژانر فیلمی به جز ترسناک دوست دارم. کتاب میخونم ولی نه اونقدر نمیشه بهم گفت کتاب خون یا خوره کتاب بیشتر نیاز دارم بهم راهنمایی کنن مخصوصا تو کتابای ژانر کلاسیک. کتاب مورد علاقم هم تو ژانر فانتزی پادشاه پریانه. تاریخ رو خیلی دوست دارم نه به عنوان درس البته. گوش دادن به پادکست اشخاص تاریخی و یه سری داستانا برام جذابه. جدا از اینا از چیزای کمی بدم میاد بیشتز از آدما و رفتارشون بیزارم مثلا دیگه معلومه همه از pیک می ها بدشون میاد، از دروغگو ها، اونایی که تهمت میزنن و... ولی من کلا با خیلیا مشکل دارم حتی اگه طرف مشکل هم نداشته باش_ چون من مشکل دار_ *چ_
1391/6/4
منم خیلی جغد دوست دارم [ پیدا نکنم خودمو... ]
خوشوقتم
خوشبختم بوف 🤝🤝
همچنین🌚
خیلی ناز و خوبی وای😭🤏🏻💞