2 هفته پیش 19 اسلاید 465 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (53)
  • عالی بودددد💞خیلی زحمت کشیدیا🛐🛐🛐

  • هر چیزی رو پیشبینی میکردم غیر از سان و ریوجین-
    فوق العاده بود💘

  • imageMONSTER
    آفلاین

    یه سوال نانسی اکس هیونجین کیه؟

  • قضیه ی قرار گذاشتن هیونجین فیکه و واقعی نیست یه بیانیه هم کمپانی داده بود فیک بود

  • بعد این پستت فهمیدم کر....اشم تو کیدراما الان ۴۰ سالش دوباره زن گرفته و تازه از جنی کسی که خیلی دوستش دارم هم خواستگاری کرده نابود شد مغذم به معنای واقعی کلمه 🤯
    اونی که تو بلک پینک مشکل تنفسی داره جنی و بخاطر همین ی زمان بهش می گفتن تنبل
    پستت عالییییییییی بود ساسنگ ها چرت زیاد می گن

  • خسته نباشی سازنده بفرما شوکولات بمیل🍬
    +اطلاعات واقعا جالب و خفنی بود، درباره بنگتن، موضوع قرار گذاشتن جیمین رو میدونستم ولی نام نه (الان نامی و جین و جیمین و هوسوک دارن قرار میذارن👍🤓) و من دارم حسرت میخورم چرا جای دوست دختراشون نیستم.😭
    دعوای آیو و ایتزی هم بسیار عالی، (به نظرم یکم مشخصه که میتونه ۵۱ درصد دروغ باشه؟)
    درباره تایپ ایده آل دختر برای آیدل ها هم نظری ندارم، چون وونی کوچولو همینه که هست💁🏼‍♀
    (بازم آفرین، خیلی مفید بود. اصلا تکراری نبود و تازه چیپسامم تموم شد سر این ۱۸،۱۹ اسلاید!)

  • 👾عالیییی👾
    👾از همون اولش هم میدونستم رقابت بین اسا و اهیون زیاده..👾

  • یه بار پستت رو بوس میکنم یبار خودتت رو 💝

  • وای چرا زود نرسیدم اخههه

  • لیا و جونگکوک؟!آساهیون؟گروه آیو با ایتزی؟(یا ابلفض،اینا به هیچی رحم نمیکنن)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.