سلام فرشته های من! از اونجایی که تو کیدراماها یه سری الگو هی داره تکرار میشه (مثل دختر فقیری که خونه ش یه قصره یا آخرین مدل سامسونگو داره و هر روزم لباسای جدید میپوشه🦦😭) این پستو درست کردم تا بگم تو سیدراماها هم یه همچین چیزی هست 😀😀
22 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
وای دقیقا بیشتر سیدراما هایی که من دیدم همه این ویژگی ها رو دارن😂😂
😂🫶🏻
اس ۲۱:اینیکی تو منطق همه چیز ژاپنی هست(از انیمه تا سیدراما میتونم هزار تا مثال بزنم برات...)
عههه😂😂
😂
وایی حق
هوانگ این یوپ در چند سریال؟!
زیر بارون مریض می شه رو خیلی هستم
🙂🤝🏻🫶🏻
آخه ما می تونیم از قسمت اول کل فیلم رو بفهمیم
همین😂
ولی باز حال می ده😂😂
اره باز اینکه سکانس و فیلمو خودت ببینی بیشتر حال میده
دقیقا
کاملا حقققق بود😁
مخصوصا اسلاید ۵
بابا دیگه خدایی شخصیت رو هول میدن چرا باید خ.و.ن بالا بیاره؟؟
ولی بعضیا توی اون حالت قشنگتر میشن😅😅
والا بخدا 😂🫶🏻
😁😁
واییی زیادی حق بود... ببین من زیاد سیدراما تا الان نگاه نکردم اما خب تک تک اسلایس ها را تجربه کرده بودم🫣😅 هعییی ۴۰ تا قسمت ۴۰ دقیقه ای پاش نشستم که آخر... واییییییی ترو خدا اگه روح پاک دیدن دلداریم بدید سرش ۳ بار مردم و زنده شدم🫠
ندیدم قشنگهههه؟😭
شاید تو تابستون ببینم
حق میبارد🙂↔😂
🫶🏻🫶🏻
اخ حرف دلمو گفتی
مشتی یه لحظه از اینکه پسره باید یه عاشق داشته باشه و باید برگردن به دوران غارنشین سرتو بکش بیرون
وای حققق
چقدر طنز بود😂
من سیدراما نگاه نمی کنم ولی خیلی خوشم اومد
😂🫶🏻
وای وای چقدر خندیدم همش حق بود 🤣🤣🤣🤣
خیلییییی خیلی عالی بود ، موفق باشیی . 🎀😭🫂🤣🤣🤣
مرسیی😭