کاور با حضور بانو سولی>>
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
کاور با حضور بانو سولی>>
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خسته نباشی سازنده بفرما شوکولات بمیل🍬
هر وقت سولی رو میبینم، یعنی حتی نگاش هم میکنم قلبم میسوزه. خیلی درد داره!
بعضی هیتایی که بهش دادن بی معنی بود. الان خیلی از ایدلا همون کارا رو انجام دادن ولی هیت نگرفتن! (متوجه مثالم شدید دیگه؟ اما یادتون باشه وونی کوچولو که منم هیت نمیدم💘*)
خیلی از وقتا آرزو میکنم که کاشکی اون زمان کنار سولی بودم و جلوشو میگرفتم.
قربون دستت ناظر😭💞
عالی بوددد بجز سولی و جنی بقیه رو نمیشناختم کی بودن ؟
آهیون . رورا. ایو
مرسی
خیلی خوب بوددد🥲✨
مرسییی
سولیییی😭😭💘
پستت عالی بود زیبا💞
😭💞
اسلیی💞🤏🏻
💞
سولیییی😭😭😭😭
عالیی بودد خسته نباشی💘😭
مرسییی
عالیی بود بانوو خسته نباشییی😭✨✨✨
مرسیمرسیییی
دلم برای سولی تنگ شده😭😭
💔....
چرا سولی؟ نه بی احترامی نمیکنم ولی . منم سوا چی ؟ اون مونبین اوپا رو از دست داد....