خب خب سلامممم🪼🎀🍥 امید وارم چطورتون عالییی باشه🤭🫧(با لحنه عمو نیما) خوبید؟؟ چطورید؟؟ 🍡 تصمیم گرفتم همیشههه اوله پستام این ایموجی🪼 باشه چون خیلی قشنگه😺✨
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ممنونم🙏🏻🎀😭
عالی بود🎀 ولی مدیر مدرسه ما اون چنان آرایش میکرد یعنی روزی ۶ تا پنکیک تو صورتش خالی میکرد بعد میگفت ما ارایش نمیکنیم شما چرا ارایش میکنید میاید مدرسه🤣💔
خدا شانس بد_😂😂🎀
جالبب بوددد🙆🏻♀
وقتی ناظم با گوشی تو حیاط میبینتت و بهت گیر نمیده، عه از کی تا حالا
خیلی قشنگ بود!خسته نباشی ثیثی(:
قربونتتتتت