راستش من خودمم خیلی کتاب علمی دوست ندارم و بیشتر فانتزی می خونم ولی این چند مجموعه کتاب باعث شد که از خوندن کتاب علمی خسته نشم
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
علم ترسناک واقعا خیلی باحاله خیلی از اطلاعاتمو از اون به دست اوردم
بهترینههه
تاریخ ترسناک رو میخونم و واقعا خوبه (تا اینجا فرمانروایان فرومایه رو بیشتر دوست داشتم) از معرفی بقیه هم ممنون
خواهش میکنم😍 خوشحالم برات مفید بوده 🙂
تاریخ ترسناک تاریخ رو بیطرفانه روایت میکنه و این عالیه
همش رو دارم مشاهیر خندان واقعا عالیه
😍
برای ۱۸ سالهها هم به درد میخوره؟👈👉
والا به نظر من برای هر سنی خوبه
بستگی به سلیقه ی شما داره دیگه 🙂
اره بابا، سن یه عدده
😁💖
ممنون😅💖
عااااااالی 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
😅😅🙏🏻
❤
علوم ترسناک خیلی خوبه من ۱۹ تاش رو خوندم
واقعا خودمم عاشقشم 😭
کتاب علمی ، این ها که میخوام بگم مثل مجموعه هایی که گفتی طنز و اینجور چیز ها ندارن ولی خیلی روون و راحت خوان و قشنگن ، چرا گورخر راه راه است؟ گیاهان چه میدانند؟ صدای غذا خوردن حلزون وحشی و کلا کتابهای نشر نو
ممنونم حتما میخونم 😁🙏🏻
تاریخ ترسناک یه شاهکاره که واقعا اگه نبود یه شخصیت دیگه ای داشتم البته ۹ سالم بود میخوندم
واای منمممم
اولین چیزی که ازش خوندم در مورد نیروی گرمایی و سرمایی بود 🙃
منم میخوام چند تا اضافه کنم
نیک و تسلا (نشریات هوپا)
اسم خاصی نداره ولی درباره یه موشی هست که کارای بزرگ انجام میده (نشریات هوپا)
نمونه (شهر موش کورها)
جالبه؟
حتما میخونم شاید پارت دو گذاشتم
💁♀