3 هفته پیش 4 اسلاید 385 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • وای جی یعنی واقعا انقدر بی محلی میکنی به آیدلات اول آهیون الانم هارام دلم واسش تنگ شده توی رقابت دبیو بیبی مانستر هم کلی سختی کشید تا دبیو کرد الان انقدر بهش بی اهمیتی که یک ساله ازش بی خبریم میدونی چقدر مانستیزا دارن سختی میکشن که ووکالیست قشنگمون مریضه؟😭💔

    • دقیقا😭😭
      رامی خیلی نازنازی بود ، مظلوم بود گناه داشت😭😭

  • درسته خودم مانستیزم...ولی برگردوندن رامی به گروه واقعا ایده خوبی نیست...اون هنوز حالش کاملا خوب نشده و اگه برگرده بخاطر بیماریش ممکنه اتفاق های بدتری براش بیفته ما تا الا صبور بودیم پس میتونیم باز هم صبر داشته باشیم تا اون کامل حالش خوب شه.

  • رامی داغ سوجین رو برام تازه کرد

  • الان همه ی بایسام استراحتن و این اصلا خوب نیست

  • امیدوارم رامی هم مثل جی یون از ایزنا و هیسونگ از انهایپن نشه.. لعنت به کمپانیا

    • وای نه خدا نکنهه ، میدونی منم همیشه به این فک می کنم ولی امیدوارم نره چون رامی واقعا استعداد داره
      کمپانیا فقط به فکر پولن اصن اهمیتی به سلامتی آیدلا نمیدن متاسفانه...

  • image가잘 라히미
    آنلاین

    توی ام وی شوکر هانی آیس تی هم نبودد

  • امیدوارم رامی برگرده...
    ولی توی sugar honey ice tea نیست

  • خب عزیزم یکی از رقصنده هایی که تو ام وی هست اومد به کامنت یه فن جواب داد و گفت که درسته همه امیدوارند که رامی برگرده ولی اون با بیماری سختی دست و پنجه نرم میکنه پس باید درک کنیم که ۲۰ ساعت ضبط که بعضی مواقع طول میکشه ممکنه براش خیلی سخت باشه.

    • :(((((

  • وای جی:بیایم یه گرل گروپ ۷ نفره بزنیم که هی زارت و زارت ۶ تاشون کنیم(اول آهیون الانم رامی)

  • رامیییی💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.