خب یه سری شک وجود داره که قرار رامی خوشگله برگرده یا نه می خواستم با شماعم به اشتراک بذارم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب یه سری شک وجود داره که قرار رامی خوشگله برگرده یا نه می خواستم با شماعم به اشتراک بذارم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای جی یعنی واقعا انقدر بی محلی میکنی به آیدلات اول آهیون الانم هارام دلم واسش تنگ شده توی رقابت دبیو بیبی مانستر هم کلی سختی کشید تا دبیو کرد الان انقدر بهش بی اهمیتی که یک ساله ازش بی خبریم میدونی چقدر مانستیزا دارن سختی میکشن که ووکالیست قشنگمون مریضه؟😭💔
دقیقا😭😭
رامی خیلی نازنازی بود ، مظلوم بود گناه داشت😭😭
درسته خودم مانستیزم...ولی برگردوندن رامی به گروه واقعا ایده خوبی نیست...اون هنوز حالش کاملا خوب نشده و اگه برگرده بخاطر بیماریش ممکنه اتفاق های بدتری براش بیفته ما تا الا صبور بودیم پس میتونیم باز هم صبر داشته باشیم تا اون کامل حالش خوب شه.
آره منم قبول دارم بیماریش خیلی بده من فقط به این که برمیگرده یا نه تو پپستم اشاره کرده بودم نه انکه برگرده
آره درسته...خیلی دلم براش تنگ شده😭
منممم😭😭
اوهومم😭
رامی داغ سوجین رو برام تازه کرد
الان همه ی بایسام استراحتن و این اصلا خوب نیست
بمیرم برات😭😭
امیدوارم رامی هم مثل جی یون از ایزنا و هیسونگ از انهایپن نشه.. لعنت به کمپانیا
وای نه خدا نکنهه ، میدونی منم همیشه به این فک می کنم ولی امیدوارم نره چون رامی واقعا استعداد داره
کمپانیا فقط به فکر پولن اصن اهمیتی به سلامتی آیدلا نمیدن متاسفانه...
توی ام وی شوکر هانی آیس تی هم نبودد
امیدوارم رامی برگرده...
ولی توی sugar honey ice tea نیست
اگه منظورت تو ویژوال فوتوهاعه آره نیست
کلا توی ام وی نیست متاسفانه....دلم واسش تنگ شده
مگه ام وی اومد؟ قرار بود فردا بیاد...
بله اومده
میتونید برید ببینید
مرسیییی
من که رفتم🚶♀
خوشبگذرهه❕🤓
خب عزیزم یکی از رقصنده هایی که تو ام وی هست اومد به کامنت یه فن جواب داد و گفت که درسته همه امیدوارند که رامی برگرده ولی اون با بیماری سختی دست و پنجه نرم میکنه پس باید درک کنیم که ۲۰ ساعت ضبط که بعضی مواقع طول میکشه ممکنه براش خیلی سخت باشه.
:(((((
وای جی:بیایم یه گرل گروپ ۷ نفره بزنیم که هی زارت و زارت ۶ تاشون کنیم(اول آهیون الانم رامی)
از همه کمپانیا حالم بهم میخوره واقعا
😭😭😭😭
رامیییی💔